mungo Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hei Jeg vurderer å gå over fra Chess Connect til et abonnement som heter owners business for å få billigere ringetid og særdeles subsidierte telefoner. Men: Chess går på Telenors nett, mens Owners går på Netcoms. Er dekningen til Netcom mye dårligere enn Telenors? Var det før tror jeg. edit: Fjernet pris etter opplysninger fra TheScorp. Endret 21. juli 2004 av mungo Lenke til kommentar
e-ha Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Når det gjelder dekningen, kan du jo sammenligne selv... Telenors dekning NetComs dekning Lenke til kommentar
Koenigsegg Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Hvis du tar en ekstra liten titt her ser du nederst at det faktisk er 24 mnd binning med Owners Business ved subsidiering av telefon. Det var kanskje største grunnen til at jeg ikke valgte Owners... Edit: du må vist være medlem for å se denne siden. Endret 19. juli 2004 av Koenigsegg Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Må jo si at jeg ikke syntes det var sååå veldig billig da....med tanke på at du får nesten de samme prisene hos Mobyson....t.o.m uten mnd. avgift på 150 kroner.... Man kan snakke lenge for 150 kroner..... Tekstmeldingene er jo mye billigere også da.... Men, men..... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei Jeg vurderer å gå over fra Chess Connect til et abonnement som heter owners business for å få billigere ringetid og særdeles subsidierte telefoner. Men: Chess går på Telenors nett, mens Owners går på Netcoms. Er dekningen til Netcom mye dårligere enn Telenors? Var det før tror jeg. Hvis noen lurer på prisene til Owners så kommer de her: Owners Business (med 22% rabatt i parantes. Fra 10.mai 2004 er du garantert 20% rabatt ) Månedsavgift: 155,- (124,00) Innmelding: Gratis Ringe til (ringetiden er pr. min.): Fastlinje 0,86 (0,68) NetCom sitt nett: 0,86 (0,68) TelenorMobil sitt nett: 0,86 (0,68) Internt i Ownersbuy*: 0,48 (0,39) SMS: 0,76 (0,59) MMS: 2,50 (2,00) Oppstart: 0,62 (0,48) Oppstart internt: 0,45 (0,35) Personsvar: Gratis Personsvar med fax: Gratis Ringe til Personsvar: Gratis Oppstart til Personsvar: 0,45 (0,35) Ved portering fra annen operatør får man kr 300 i gratis ringetid (kr 100 pr mnd i 3 mndr). Siden det er et netcom-abonnement får man gratis MMS hver helg i hele juli (ikke så lenge igjen da). F.eks koster SE K700 1804,- kr . Det eneste negative må da være at det er 12mndr bindingstid. Bare til informasjon, så er den infoen du har gitt om priser bare for medlemmer i Ownersbuy, og skal derfor ikke publiseres på andre nettsider. Ta kontakt med [email protected] hvis du lurer på noe mer rundt dette, men i medlemskapet ditt har du samtykket til å ikke spre informasjonen... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Computerworld skriver om dekningen til Telenor VS Netcom i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Prisene er jo berre ein netcom bedriftsabo med litt rabatt ca 1 øre pr sum. Så det owners gjer er berre å vidareselge eit bedriftsabo. mvh JanEirik Lenke til kommentar
mungo Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Mobyson passer dessverre ikke for meg da jeg får dekket ca 239kr (halvparten eller mer enn det jeg ringer for pr mnd, og jeg har ikke fasttelefon en gang!) av arbeidsgiver per mnd. Arbeidsgiver krever da å få originalfakturaen av telefonregingen. Dette har med hvilke dokumentasjonskrav myndighetene har krever. Kopi eller utskrift av bankkonto eller lignende duger derfor ikke. Dekningskartet til Telenor lyver faktisk litt. Jeg pendler daglig mellom Sandnes og Stavanger med lokaltog. Ca ved Hinna og litt sørover er det ikke mulig å opprettholde en sammenhengende samtale. Mens toget fyker avgårde i mange km/t er jeg uten dekning i ca 30 sekunder, kanskje enda litt mer. Telenor: fiks dette plis. Jeg ringer ofte til kona for å avtale middag ol. mens jeg er på toget. Irriterende å bli avbrutt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei Jeg vurderer å gå over fra Chess Connect til et abonnement som heter owners business for å få billigere ringetid og særdeles subsidierte telefoner. Men: Chess går på Telenors nett, mens Owners går på Netcoms. Er dekningen til Netcom mye dårligere enn Telenors? Var det før tror jeg. Hvis noen lurer på prisene til Owners så kommer de her: Owners Business (med 22% rabatt i parantes. Fra 10.mai 2004 er du garantert 20% rabatt ) Månedsavgift: 155,- (124,00) Innmelding: Gratis Ringe til (ringetiden er pr. min.): Fastlinje 0,86 (0,68) NetCom sitt nett: 0,86 (0,68) TelenorMobil sitt nett: 0,86 (0,68) Internt i Ownersbuy*: 0,48 (0,39) SMS: 0,76 (0,59) MMS: 2,50 (2,00) Oppstart: 0,62 (0,48) Oppstart internt: 0,45 (0,35) Personsvar: Gratis Personsvar med fax: Gratis Ringe til Personsvar: Gratis Oppstart til Personsvar: 0,45 (0,35) Ved portering fra annen operatør får man kr 300 i gratis ringetid (kr 100 pr mnd i 3 mndr). Siden det er et netcom-abonnement får man gratis MMS hver helg i hele juli (ikke så lenge igjen da). F.eks koster SE K700 1804,- kr . Det eneste negative må da være at det er 12mndr bindingstid. Bare til informasjon, så er den infoen du har gitt om priser bare for medlemmer i Ownersbuy, og skal derfor ikke publiseres på andre nettsider. Ta kontakt med [email protected] hvis du lurer på noe mer rundt dette, men i medlemskapet ditt har du samtykket til å ikke spre informasjonen... da er det jo ekstremt bra å quote posten, slik at du også gir infoen videre. kan likså greitt kopiere den jeg og spre den videre visst det er så innmari viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå