jolly Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Lagging når man skriver SMS har jo alltid vært et problem for SonyEricsson. Hvertfall siden T68, som jeg var tidlig ute med... Fifan! De tidlige firmware versionene til den lagget noe helt vanvittig! Lå alltid minst 3 ord foran når man skrev! Utrolig hva man blir vant med, men jeg går nok ikke vekk fra Nokia med det første. Ingen over - ingen ved siden, når det gjelder SMS. Har forresten hørt at 6230 har "intelligent T9" som husker hvilke ord du bruker mest og slikt... Stemmer dette? Noen andre telefoner som har det? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 T630 har intelligent ordbok ja. Forsåvidt greit, men når du lærer deg ordenes rekkefølge går det omtrent like fort uansett. Når ordbokposisjonene forandrer seg ofte kan det bli vanskelig, mener jeg. Lenke til kommentar
e-ha Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Men det kan jo være nyttig også! Spesielt hvis du er Djuice kontant-kunde, for da går det EN DEL raskere å sjekke saldo'n... Lenke til kommentar
TyRoNNeX Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 På sony ericsson står det hvor mange tegn det ER IGJEN når du nærmer deg sluttern av tekstmeldingen, jeg vil anbefale T630 egentlig, iogmed at den har fått masse positiv kritikk, blant annet testvinner på dinside.no og tv2 hjelper deg eller noe slikt+terningskast 5 på itavisen.no... minnekort har ikke T630, men minnet er på 2 megabyte, og skjermen og kamera er helt greit, bedre enn okey faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå