Hanstholm Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hej! Jeg har lige købt et Ixus 500 og er super tilfreds med det. Dog synes jeg, at det larmer en del, når det skal indstille autofocus - der kommer en masse små metalliske "klik" lyde. Jeg købte 2 stk samtidig, og de begge har denne lyd, så det burde ikke skyldes en fejl med kameraet... Er der nogen, der har erfaringer med dette/ved, hvad det skyldes, eller om der er en indstilling, jeg har overset? Jeg havde tidligere et Ixus V3, og dette var stort set lydløst... Lenke til kommentar
maedox Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg har et ixus 400, og det lager også litt lyd når det fokuserer. En kjapp dirrelyd. Drrrrrrrr, om du skjønner . Har alltid vært sånn, og ser at mange testere sier at det støyer litt. Så du må nok bare leve med det. Men det er et veldig bra kamera, så du blir vant til det. Jeg bryr meg iallfall ikke. Lenke til kommentar
Hanstholm Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Hej maedox Tak for sit svar - jeg undrede mig blot om lyden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå