gjermundnes Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 skal lage en pc av tre. stikkord som stillegående og lett er sentrale. noen som har noen ideer? har eventuelt tenkt og bruke glava mellom to plater for å få ekstra lyd isolasjon skal se ut som et MIDI kabinett altså middels stort. Hvordan vil det bli med varme ovs? jeg skal ha et dual cpu hovedkort med to vifter så det blir litt varme .... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Prøv casemod kategorien er du snill. Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Nei jeg mener den hører hjemme her. Pga at det er mange andre inlegg som er postet her som har samme kategori som min se feks WoodComp inlegg skrevet av en som lagde trekabinett. Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 hmm vel siden dette er på ide stadiet må jeg vel til casemods kategorien (leste reglene). Vel hvordan får jeg slettet dette inlegget? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Men du har spørsmål, og spekulasjoner. En worklog skal vise en prosess av et prosjekt der det vises bilder og er forklaringer. Edit: du kom meg i forkjøpet Endret 19. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Flyttter tråden over i casemod. så kan trådstartar lage ein ny tråd i worklogsr når han setter igang med prosjektet sitt. Endret 19. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå