Ninjahamster Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Mitt USB 2.0 TV-kort fungerer utmerket på min bærbare PC uten ekstra strøm tilført. Og gjør det ikke det, som du sier noen ikke gjør, ja da ville ikke jeg kjøp det kortet hvis det er det som krever mer enn andre. Eventuelt ikke kjøpt den elendige bærbare PCen som ikke klarer å levere det den skal via USB-porten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 DJ ZooL: Enig! Det jeg vil ha er produkter som fungerer skikkelig og ikke jallaprodukter som streiker fordi det ikke oppfyller strømkravene til USB eller fordi man ikke gidder å drasse på "ørten ekstra dingser" i laptop-veska. PC'n er min slave, jeg er ikke dens slave. Lenke til kommentar
JSB Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 Tenkte bare å si ifra at jeg har kjøpt terratec cinergy usb 200. Ser meget bra ut,fjernkontrollen er også fet. Funker på mediaplayer og winamp også.. Ellers har jeg bare prøvd tv signaler fra utendørs antenne. Da fikk jeg de klart inn. Men intervideo win DVR viste tv-bildene klarer enn cinergy programmet... Hørte ellers at den sliter litt m en bordantenne, trenger visst gankse sterkt signal/kort kabel. Skal gi beskjed om jeg får prøvd ut bord antenne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå