Gå til innhold

ECS G556E TV-OUT Hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har ECS G556E? Problemet mitt er at når jeg kobler bærbaren til tven så tilpasser skrivebordet ikke til tven. Jeg må navigere med muspilen til tvens venstre kant for å f eks se ikonene. Dette er irriterende når jeg skal se film på tven og en del av bildet ikke blir vist... Er det noen der ute med peil som kan hjelpe meg?

Hilsen Dangster

God sommer til alle på forumet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan enten sette ned oppløsningen til den du bruker på tven, eller så kan du prøve å bruke theater mode som du finner i innstillingene på ati driverne. Gå på overlay, og på clone mode options. Selv om du fortsatt må scrolle for å se skrivebordet så blir filmer vist fullscreen på tven. Jeg pleier å bruke det, og synes det virker veldig bra.

Lenke til kommentar
[quote name='Blurpy' date='19/07/2004 : 11:02'] Du kan enten sette ned oppløsningen til den du bruker på tven, eller så kan du prøve å bruke theater mode som du finner i innstillingene på ati driverne. Gå på overlay, og på clone mode options. Selv om du fortsatt må scrolle for å se skrivebordet så blir filmer vist fullscreen på tven. Jeg pleier å bruke det, og synes det virker veldig bra. [/quote]
Hei!

Ok..takk for hjelpen....skal prøve det ut. Jeg ser at jeg bare kan krysse av for theater mode under overlaylappen....Men jeg sjekket på nett i går, så var det en knapp under overlaylappen der man hadde flere valg som f eks. velge 4:3 bildeformat eller widescreen. Det som er dårlig med ECS er at de ikke oppdaterer drivere så ofte..aldri nesten.

Hilsen Dangster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...