ascii Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg har en AMD T-fugl som kjører stabilt på rundt 60 grader..er dette for mye,mye,ikke gale osv ? :smile: mvh kristian Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Så lenge du ikke har problemer med at det er ustabilt så er det ingen fare. (dvs. helt ok temp) Lenke til kommentar
Ramboy Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 20:15, ascii skrev:Jeg har en AMD T-fugl som kjører stabilt på rundt 60 grader..er dette for mye,mye,ikke gale osv ? :smile: Jeg kjører nå på 56 grader idle og 61 grader load. Før hadde jeg 63/68 ! Men det var også dønn stabilt. Jeg har hørt at går tempen over 70 kan CPUen få kortere levetid, men dette er snakk om en brøkdel av hvor lenge en CPU bruker å vare. Likevel, du bør ikke overklokke noe særlig med tempen din. Hva slags kjøler har du? Du kan ha for lite luftgjennomstrømming og da kan en kabinettvifte hjelpe :smile: Lenke til kommentar
steinih Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Du kan jo sjekke denne linken : http://www.heatsink-guide.com/maxtemp.htm Som sagt tidligere er det ikke noe problem med den tempen du har! /steinih :-9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå