kenrawk Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Er det noen som vet om butikker/verksteder man kan levere SE telefoner til i Oslo? Det er joysticken som henger seg opp... Dekkes dette av garanti? Endret 19. juli 2004 av kenrawk Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Du kan levere til Teleservice, Mobilfiksern og DeltaService i Oslo i alle fall for reparasjon. www.gulesider.no for telefon nummer. De har sikkert ganske stor pågang nå i ferien. Dersom mobilen din er under ett år gammel og feilen ikke skyldes støtskade (mistet i bakken o.l.) eller er fuktskadet, dekkes reparasjon på garantien. Lykke til. Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Takk for svar, men fant ingenting på noen av disse... vet du hvor de ligger? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 mobilfiksern ligger mellom oslo city og spaceworld, teleservice ligger på økern et sted tror jeg. du kan også bruke zodiac som ligger bak storo shopping Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Jeg jobber som teknikker på Teleservice! Det ligger ved Alnabru! Brubekkveien 53! bare å ta en titt innom . Kanskje det blir jeg som reparerer din telefon hvis det er sony ericsson t610/t630/t200/t66/t600. noe rundt der vi er forresten hovedverkstedet til Sony ericsson i Norge Endret 23. juli 2004 av ZaKo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå