Gå til innhold

Slette gammle win-update mapper!

Anbefalte innlegg

Midt under oppdatering av windows xp kræsja pcn min big time, slik at oppdateringen ikke ble fullført. Etterpå måtte jeg formatere for å fixe problemet. Dette har nå resultert i at jeg har minst 30 mapper med ufattelig lange filnavn på roten på d-disken min. Jeg har prøvd å slette disse mappene i sikkermodus og ledetekst, men jeg får bare beskjed om at jeg ikke har tilgang til denne mappen eller at den er i bruk av et annet program. jeg får heller ikke tilgang til å åpne mappene.

Noen som har tips til hvordan jeg skal få fjernet disse mappene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan i all verden formaterer folk pc`ene sine? jeg hører stadig vekk om at folk har fått store problemer etter formatering av Windows. når jeg formaterer så gjør jeg det for å få bort problemer, ikke skaffe dem :p

tar du sånn hurtigformat eller? hvis ja, prøv å ta fullformat eller hva det heter. formater til Fat32 filsystem. da skal det funke bra. det heter jo seg at alt skal bli borte ved format, det viser seg tydligvis at dette ikke er riktig.

prøv en format til å se hva som skjer.

du får jo noen Windows Update mapper når du installerer oppdateringene fra Windows update da men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...