toonarmy Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Nokia 3220 er ventet i 3. kvartal. Noen som vet mer eksakt når den kommer i butikkene? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Kommer vel i 3. kvartal da.. [ ] Lenke til kommentar
toonarmy Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Hadde håpet på et litt mer voksent og konstruktivt svar Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hadde håpet på et litt mer voksent og konstruktivt svar Som du sikkert skjønte, tullet jeg litt på morgenkvisten.. Men uansett, foreslår at du sender mail til noen nettbutikker, trur ikke noen forumbrukere vet noe særlig mer en butikken for og si det sånn! Lenke til kommentar
toonarmy Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Det hender vel "butikkfolk" også er inne på forumet Men greit, det går jo an å forhøre seg direkte hos forhandlerne, ja. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Tviler egentlig på at butikker vet det så godt heller. Tror ikke de får så eksakte datoer før modellene veldig snart er på markedet. Men, det er så og si veldig sjeldent at Nokia slipper mobiler i de første månedene av kvartaler (sånn er det forsåvidt med de fleste produsenter). Altså, hvis jeg skulle gjettet ville jeg da trodd at den kommer i september. En annen grunn til å tro at den ikke kommer tidlig er at den har en ny versjon av S40, med themes, som de sikkert bruker litt tid på å få feilfritt... (eller, så feilfritt at det er forsvarlig å selge mobilen) Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 mobilen ser jo ut som en leketøy for unger mellom 5-10 år jo.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå