Mr.Sparkle Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Får følgende melding i Emule og får ikke lastet ned en dritt; Your 4672 port is not reacheable. Hva gjør jeg for å få den "reacheable"? Skal jeg bare ta en port på måfå å sette den inn i stedet? Eller er det noen porter som lønner seg å bruke fremfor noen andre? Jeg har ingen brannmur, bare norton antivirus pro 04 og Tele2 ADSL 1M. Endret 19. juli 2004 av Mr.Sparkle Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvilken port du bruker spiller ingen rolle så lenge den ikke er i bruk. Du har vel ikke tilfeldigvis NAT i routeren din? Det er en annen ting enn Firewall som jeg vet i hvertfall kommer med Netopia routerne til NextGenTel. Lenke til kommentar
Mr.Sparkle Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Det er fullt mulig, samme hvilken port jeg bruker får jeg denne meldingen.. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Sier meg navnet på routeren din så skal jeg prøve å skjekke om den har NAT. Lenke til kommentar
Mr.Sparkle Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Sier meg navnet på routeren din så skal jeg prøve å skjekke om den har NAT. Det er fikset. jeg fjernet NAT og det andre greiene fra modemet, leste en gaid her et sted.. Det var forresten modemet man får med Tele2 ADSL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå