Torjus Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvordan setter man inn et HK i boxen sin på sketchup? PS: Kverna: tutorial/bruksanvisning? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 File->insert->component.. Du må selvsagt ha lastet ned eller tegnet et hovedkort på forhånd. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Ok Så langt kom jeg: hvordan før jeg cdromen større? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Er det en CD-ROM du har lastet ned? Da har den sikkert riktig størrelse, da er det i så fall kabinettet som er feil. Når du lager kabinettet, sjekk at proporsjonene er riktig, og husk at du kan skrive inn dimensjonene manuelt når du tegner streker osv. Det kan være lettere å jobbe i kabinettet hvis du fjerner sidedøren, denne kan du legge til i etterkant. Anbefaler at du tar en titt på videoene på sketchup.com, da lærer du veldig mye. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Er det noe spesielt nettsted der du kan laste ned pc-komponenter? isåfall har jeg bruk for det.. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Kabinettet er jo tegnet stort som en lastebil, sjekk mm skalaen nede til venstre å zoom litt inn på det du tegner. Her er noen få PC komponenter http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=46003 Endret 19. juli 2004 av Launch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå