Gå til innhold

Addtronics 7896A Serverkabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er selv en lykkelig eier av ett addtronics 7896A kabinett, og siden du vurderer å kjøpe så kan jeg gi deg litt informasjon om det du vil få :p

Positive sider:

- Meget kraftig

- "rent" utseende

- god plass innvendig

- lett å demontere (noen synes det er negativt at fronten må av før sidedekslene kan åpnes, men når du selv har det så venner en seg til det ganske rask..)

- Plass til to strømforsyninger (addtronics sender desverre bare med den bakplaten som har plass til en strømforsyning, men etter litt tid i verkstedet så har man en plate som har plass til to psu'er.. jeg var så heldigat jeg fikk tilsendt en slik plate gratis ifra microplex)

- Vifter følger med (dette var relativt unormalt når jeg kjøpte mitt, men nå regnes det vel som unormalt hvis ett kabinett selges uten vifter)

- Addtronics sender med holder til ramkort (hvis du er en av de som fremdeles bruker det :D )

Negative sider:

- Vekten (ca 17kg tomt, men dette regnes vel ikke som noe negativt siden de fleste slike kabinettene å denne gruppen veier så mye)

- Diskplass (Når du kjøper kabinettet, så følger det bare med en holder til 2stk hdd'er, noe som er altforlite.. microplex selger en erstatningsholder til 3stk disker, men denne koster litt.. under denne diskholderen er det god plass, og med litt arbeid så kan du lett lage til en holder som har plass til mange disker)

Alt i alt så kan jeg trygt anbefale deg dette kabinettet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...