Frozk Skrevet 19. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Hei Jeg fått tak i en Arctic cooling uten pakken den ble kjøpt i, altså bare selve kjølern. Da har jeg altså ikke det originale tilbehøret, og lurer på hvordan kan jeg få festet den til skjermkortet mitt? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Hei Jeg fått tak i en Arctic cooling uten pakken den ble kjøpt i, altså bare selve kjølern. Da har jeg altså ikke det originale tilbehøret, og lurer på hvordan kan jeg få festet den til skjermkortet mitt? Bra kjøp.. Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Hei Jeg fått tak i en Arctic cooling uten pakken den ble kjøpt i, altså bare selve kjølern. Da har jeg altså ikke det originale tilbehøret, og lurer på hvordan kan jeg få festet den til skjermkortet mitt? Bra kjøp.. Ehm jeg skrev ikke at jeg kjøpte den. Jeg fikk den Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Så lenge du har skruer skal det ikke være noe problem så lenge den plastgreia du skal ha under kortet medfulgte for å forhindre at metallstangen på baksiden av kortet ikke blir borti kortet. Endret 19. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Så lenge du har skruer skal det ikke være noe problem så lenge den plastgreia du skal ha under kortet medfulgte for å forhindre at metallstangen på baksiden av kortet ikke blir borti kortet. Tror saken var at ikke skruer eller den blå plastgreia bak fulgte med.. Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Ja det stemmer, fikk bare med selve kjølern og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Ja det stemmer, fikk bare med selve kjølern og ikke noe annet. Da må du i såfall få tak i skruer også og lage resten selv. Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Skruer har jeg nok av. Vet bare ikke hvordan jeg skal lage den platen som skal bakpå, kan jeg bare finne meg ei metallplate og måle opp så borre hull? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Skruer har jeg nok av. Vet bare ikke hvordan jeg skal lage den platen som skal bakpå, kan jeg bare finne meg ei metallplate og måle opp så borre hull? Jupp, bare la den være tynn. Deretter finner du bare noe som forhindrer metallplaten i å ha kontakt med selve skjermkortet på baksiden. Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2004 Får se om jeg har god nok fantasi til å finne ut hva som skal hindre metallplaten å komme i kontakt med skjermkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå