Gå til innhold

Klikk her for å se hvem som vinner Paradise Hotel

XPUserz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gef: Hadde det ikke vært bedre med "IKKE KLIKK HER, hvis du ikke vil vite hvem som vinner paradise hotel" ?

Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Bruk av store bokstaver i en hel

setning vil nesten garantere at noen kommer med en irritert kommentar. Det er

svært irriterende og vanskelig å lese meldinger med bare store bokstaver. Spesielt

personer med lese- og skrivevansker vil svært ofte ha store problemer

med å lese slik tekst.

Nå er ville ikke det hvert bruk av store bokstaver i hele emnetittelen, men vi må respektere dem med lese- og skrivevansker ;)

Lenke til kommentar

Men ærlig talt: TV2 burde sendt denne sammen med USA (og andre land) ikke et år senere selv om det er billigere når de sender på en lørdagskveld.

De er jo allerede kjendte stjerner i USA nå og mange av disse har egne hjemmesider m.m.

Men jeg er helt enig i at Charla burde være vinneren! :-)

Lenke til kommentar
Det bør ikke være ulovlig å poste slikt som dette da kanskje noen har lyst til å vite det.

Det tar tydeligvis ikke spesielt lang tid å finne det ut på nettet.. :dontgetit:

Tror det er flere som IKKE vil vite det enn de som vil vite det og som har nytte av denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg holder med til debatten om Paradise Hotel.

Fant litt fakta:

Paradise Hotel er i Acapulco, Mexico og det eies av Baron DiPortanova som bor i Italia. James Bond brukte hotellet i 1989 under innspillingen av License to Kill.

Så den kan jo være en trøst å legge ferieturen dit ;-)

Lenke til kommentar
Tror det er flere som IKKE vil vite det enn de som vil vite det og som har nytte av denne tråden.

Derfor er det man har spoilerwarnings. Man må da få lov til å diskutere resultatet vel? Se nå, rett etter deg kom en fyr som virker som han vil ha en diskusjon :)

NB: Vennligst unngå å diskutere dette mer nå. Som sagt er det tatt opp internt om hva som skjer videre. Det er vel ikke stort mer å si på den diskusjonen og hvis det er så vennligst finn noen å ta det i PM med ;)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Der var jeg oppe i 50% warn, ja. Jeje. Kommer jo til å få advarsler hver eneste uke, så mange brødhuer som det er her.. (Ja, jeg mente deg XPUserz.) :)

Har fulgt med på Paradise Hotel skikkelig lenge nå.

Blib: Så trådstarter som ødela alt får ikke warn, men jeg og Marvil får? :ermm:

Lenke til kommentar
Det er et jævla TV program :ermm:

Sorry Marvil og dimilies, det måtte bare ut.

Det går helt fint, enig at det ikke er det mest givende programmet, men jeg sitter og ser på og ler av.. Uansett liker jeg ikke at folk spolier hele greia for meg.. :mad:

Skal uansett i militæret nå til helgen, så er begrensa hvor mye jeg får sett av resten, men uansett. Spoilere liker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Vi er voksne mennesker :-)

Det tar 7 minutter å kjøre til "hotellet" fra sentrum:

http://www.susanapalazuelos.com/lugares/arabe.html

kan aldri tro det er ok for utenfrareisende å komme inn der, men jeg skulle ikke sagt nei til 2-3 uker ferie på et slikt sted.

Når det er plass til 500 mennesker, må det vel være i bruk for noe? kan ikke være én singel rikmann som koser seg alene der heller.. Nå har skipsreder Fredriksen riktignok en villa til 100 millioner som blir brukt av Bruce Wills av og til men.

Lenke til kommentar

Nei. Det er du som er komplett idiot uten sosiale antenner når du legger ut noe slikt. Når man har sett endel på et program er det kjedelig at en tulling som du spoiler hele dritten. Du skjønner t.o.m. ikke at du har gjort noe dumt, og du har heller ikke sagt unnskyld. Makan. :---P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...