Gå til innhold

Klikk her for å se hvem som vinner Paradise Hotel

XPUserz

Anbefalte innlegg

Har fulgt med på Paradise Hotel, som går på TV2. Inntil videre (i dag) trodde jeg dette var en forholdsvis NY serie. Men neida, på hjemmesiden stod det WINNER! på Keith og Charla. :thumbdown:

"Dave" går dessverre ut nå!

Episoden var slutt i Oktober 2003 :hmm:

Hva med å sende noe nytt?!

##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). :thumbup: ##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke det at jeg vet helt hva du babler om, men var du ikke nettop veldig snill med de som faktisk følger med på serien?...

(fikk følelsen av at det var en eller annen form for reality)..

Edit: Når jeg trykket på "svar" knappen, hadde ikke Dimiles, Gef eller Marvil svart enda..

Men, når jeg tenker meg om. Så understreker de bare poenget mitt..

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar
FOR I HELVETTE DA DIN IDIOT.. Jeg ser på det og har ikke interesse av at idioter skal gå å spoile hele dritten..

Faen da.

HELT enig. Forbanna gnom. Kanke folk lære å tenke?

Straffen for slikt bør være perm-ban.

Edit:

Også smiler du? Fy faen for en idiot du er.

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Må da tole en debatt om en såpeserie?! (ser på det jeg og)

Først:

Gef: Med GOD grunn.

XPUzers? Hva med å debattere om en såpeserie ETTER at den er ferdig? Er faktisk en del som følger med på tv'en vet du. Jævla gnom.

Gef: Kan du være snill å slette tråden så ikke flere som følger med på serien får sett dette? :)

Lenke til kommentar

Kebab GUD: Egentlig så bryr jeg meg ikke, da jeg ikke ser på tv. Men, det er likevel dårlig gjort.. (åherregud hvis noen hadde gjort det det med meg, midt inni en sesong med 24)...

edit:

Gef: Kan du være snill å slette tråden så ikke flere som følger med på serien får sett dette?

god idé!

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar

Det bør ikke være ulovlig å poste slikt som dette da kanskje noen har lyst til å vite det. Så lenge det er en spoilerwarning syns jeg det går fint. Om XPUserz skal få warn for det han gjorde er tatt opp til diskusjon internt nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...