XPUserz Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Har fulgt med på Paradise Hotel, som går på TV2. Inntil videre (i dag) trodde jeg dette var en forholdsvis NY serie. Men neida, på hjemmesiden stod det WINNER! på Keith og Charla. "Dave" går dessverre ut nå! Episoden var slutt i Oktober 2003 Hva med å sende noe nytt?! ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). ## Endret 19. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hva FAEN er problemet ditt? Jævla SOPPHUE! Jeg fulgte med på den serien din forbanna GNOM!!!! FAEN at du ikke tenker! Jeg har fulgt med på den serien LENGE, også er du DUM nok til å lage en sånn tråd? Forbanna tosk. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det har jo blitt sendt i USA for lenge siden...for oss i Norge er det nytt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 FOR I HELVETTE DA DIN IDIOT.. Jeg ser på det og har ikke interesse av at idioter skal gå å spoile hele dritten.. Faen da. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Ikke det at jeg vet helt hva du babler om, men var du ikke nettop veldig snill med de som faktisk følger med på serien?... (fikk følelsen av at det var en eller annen form for reality).. Edit: Når jeg trykket på "svar" knappen, hadde ikke Dimiles, Gef eller Marvil svart enda.. Men, når jeg tenker meg om. Så understreker de bare poenget mitt.. Endret 19. juli 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) FOR I HELVETTE DA DIN IDIOT.. Jeg ser på det og har ikke interesse av at idioter skal gå å spoile hele dritten.. Faen da. HELT enig. Forbanna gnom. Kanke folk lære å tenke? Straffen for slikt bør være perm-ban. Edit: Også smiler du? Fy faen for en idiot du er. Endret 19. juli 2004 av dimiles Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Må da tole en debatt om en såpeserie?! (ser på det jeg og) Lenke til kommentar
Leon Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hmm. så fordi du fikk serien ødelagt, så skal du ødelegge den for alle de andre også?... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Personangrep hvor? Dont give a tiny rats ass, spoilere burde medføre advarseløkning. Hadde jeg hatt klubba hadde det blitt pernban. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Må da tole en debatt om en såpeserie?! (ser på det jeg og) Først: Gef: Med GOD grunn. XPUzers? Hva med å debattere om en såpeserie ETTER at den er ferdig? Er faktisk en del som følger med på tv'en vet du. Jævla gnom. Gef: Kan du være snill å slette tråden så ikke flere som følger med på serien får sett dette? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Kebab GUD: Egentlig så bryr jeg meg ikke, da jeg ikke ser på tv. Men, det er likevel dårlig gjort.. (åherregud hvis noen hadde gjort det det med meg, midt inni en sesong med 24)... edit: Gef: Kan du være snill å slette tråden så ikke flere som følger med på serien får sett dette? god idé! Endret 19. juli 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (åherregud hvis noen hadde gjort det det med meg, midt inni en sesong med 24)... Kunne jeg glatt ha gjort, men det bryter med mine etiske normer.. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Er ferdig med 24 nå, så rent teknisk så gjør det ikke meg noe... men likevel... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 gef: Hadde det ikke vært bedre med "IKKE KLIKK HER, hvis du ikke vil vite hvem som vinner paradise hotel" ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hm, bytte navn ja. Joa, funker jo det, men det er fremdeles spoiler. Slett hele tråden.. Jippi, advarselbaren min er blitt større.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det bør ikke være ulovlig å poste slikt som dette da kanskje noen har lyst til å vite det. Så lenge det er en spoilerwarning syns jeg det går fint. Om XPUserz skal få warn for det han gjorde er tatt opp til diskusjon internt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg