Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Virus ? http://blasphemy.killercarrot.co.uk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579
jepp... når skal folk lære seg å bruke programmer som f.eks:

Mozilla Firefox, Mozilla Thunderbird, aMSN, gaim eller Opera?

Linux er også forresten et glimrende os  :w00t:

*sukk* Når skal alle besserwissere slutte å gjøre alt til en linux vs windows kamp? Tror du linux er trygt? En installasjon er ikke sikrere enn dens admin.... og det har ingenting med OS eller programmer å gjøre.

Jeez.

altså... jeg nevnte linux i EN LITEN SETNING. Vennligst drit i å trekke for mye ut av det. Dette var ikke på noen måte meningen å starte linux vs windows kamp. Jeg nevnte bare noen gode programmer. Sa ikke noesomhelst om at han skulle legge inn linux. Linux er selvsagt ikke mer sikkert enn dens admin, men potensialet er større.

MEN... Smoothwall har en ferdigkonfigurert, optimalisert, og GJENNOMTESTET firewall.

Og der var vi igang....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp... når skal folk lære seg å bruke programmer som f.eks:

Mozilla Firefox, Mozilla Thunderbird, aMSN, gaim eller Opera?

Linux er også forresten et glimrende os  :w00t:

*sukk* Når skal alle besserwissere slutte å gjøre alt til en linux vs windows kamp? Tror du linux er trygt? En installasjon er ikke sikrere enn dens admin.... og det har ingenting med OS eller programmer å gjøre.

Jeez.

altså... jeg nevnte linux i EN LITEN SETNING. Vennligst drit i å trekke for mye ut av det. Dette var ikke på noen måte meningen å starte linux vs windows kamp. Jeg nevnte bare noen gode programmer. Sa ikke noesomhelst om at han skulle legge inn linux. Linux er selvsagt ikke mer sikkert enn dens admin, men potensialet er større.

MEN... Smoothwall har en ferdigkonfigurert, optimalisert, og GJENNOMTESTET firewall.

Og der var vi igang....

heh... ser visst ikke ut som om noe er i gang i det hele tatt.

Men hva er det egentlig du vil? Hva er det du mener er igang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...