Gå til innhold

Noen som liker Shinedown?

Gef

Anbefalte innlegg

Har lest litt rundt her, og jeg har enda ikke sett noen som har snakket om eller nevnt om bandet Shinedown. Slik som jeg har fått følelsen av, så er det mange som liker rock her? Vel, har aldri likt rock og slikt før jeg begynnte å høre litt på Nirvana...så begynnte jeg å like Iron Maiden osv osv...Så en dag presenterte min kjære et band som heter Shinedown til meg. Dette var for ca 5 måneder siden. Hun er Kanadisk, og sier at det er veldig populært over der...noe som jeg godt kan skjønne. Jeg har spurt mange om de liker Shinedown, men til svar får jeg, "Hæ? Hva er det?" Første sangen jeg hørte fra Shinedown var "Fly From The Inside", det var den sangen som gjorde at jeg ville kjøpe albumet "Leave A Whisper" :)

Så derfor lurte jeg på om det er noen her som liker musikken deres? Hva syntes dere?

Jeg har sittet å hørt på Shinedown hver dag siden jeg først hørte om dem...hver gang begynner jeg å danse, rocke med luftgitar, synge eller metalheadbange...denne musikken er helt utrolig bra! Håper jeg aldri går lei den :)

Ja? la meg høre hva dere syntes :)

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...