d_stenvig Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Dette hører kanskje ikke hjemme her, men har ikke andre steder å forholde meg til.. Jeg har en gamecube som jeg gjerne kunne tenkt meg surround på, og siden jeg har det ypperlige logitech Z-680, trodde jeg dette skulle gå som en lek, men.. Det gjorde det ikke. Jeg leste at du skulle kobble L/R(Rød/hvit) kabel fra tv til forsterker, og derretter velge dette "pro logic 2" kodeken. Men problemet er at jeg ikke får noe lyd? Verken fra TV, eller gamecube.. Mest sannsynlig er det vel utgangen i TV'en som er gåen, så finns det en annen måte å kobble surround på..? Det er ikke slik L/R inngang på annleget som er overnevnt..*coax/digital/6ch.direct/ og sånn enveis inngang, sånn som på mp3 spillere, f.eks..* (den jeg har benyttet) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 6 ch direct er ingangene du skal bruke, men prologic er uansett ikke noe surround som er verdt å oppleve. Så vis jeg var deg hadde jeg skrinlagt prosjektet eller kjørt stereo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå