suburban Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 har noen en "kokebok" hvordan man kommer seg på nett med mobil (seT610) og bærbar med bluetooth dongle. på forhånd takk Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 dette var måten jeg gjorde det på.. veldig enkelt å sette det opp.. og bestilte bare data som tillegsabbo... for det var absolut billigst... men sjekk om t610 har innebygget datamodem, jeg gjorde dette med en t630. Lenke til kommentar
suburban Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) bruker du dongle ? T610 og T630 er like "inni" unntatt firmware og skjerm, ellers lik spec. jeg får sjekke litt med sense hvor jeg har abbo. Endret 19. juli 2004 av suburban Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 dongle? tydeligvis ikke, iogmed at jeg ikke aner hva du snakker om Lenke til kommentar
suburban Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 dongle = en liten bluetooth dings som kobles til pc`en via usb inngangen. f.eks denne: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12...um=1&Catg=12137 Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 åja... hehe.. prøvde både med den og IR. begge fungerer fint,bare brukte det oppsettet jeg linket til. Lenke til kommentar
suburban Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Her er oppskriften: Lag en tilkobling til Internett på din PC. Legg inn *99# som telefonnummer og ditt mobilnummer som brukernavn og passord Sony-Ericsson-innstillinger * Åpne telefonens meny [Kommunikasjon, Datakomm., Datakontoer] * Velg Tilføye? og velg deretter GPRS Data * Skriv et navn, for eksempel GPRS PC * Velg APN og skriv internet * La Bruker-ID og Passord stå blankt og velg Lagre * Velg GPRS PC og noter CIDnr. Lag en tilkobling til Internett på din PC. Legg inn *99***CIDnr# som telefonnummer og ditt mobilnummer som brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Vonbo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har gjort det du sier her, men selv om jeg har bluetoothen på både på mobilen og laptopen får jeg beskjed om at det ikke er noen summetone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå