Nitrius Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Lurer på om jeg skal kjøpe dette spillet til xbox, Det ser jo sykt mye kulere ute en 1ern. Hva mener dere om spillet? har prøvd det på PS2 og det virker ganske artig, kult han man beveger seg fritt igjennom new york og sånt, men hva mener du? Skal jeg gå for innkjøp av spillet til xbox eller? og er det noe forskjell på grafikken til xbox og ps2 versjonen? Lenke til kommentar
værdama Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 alt jeg vet om det er at det er mye bedre grafikk på x-box en på ps2.. men det høres tøft det med fri bevegelsesfrihet. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det er mulig dette er en selvfølge, men har du lest vår omtale? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 leste gjennom omtalen deres istad, også var jeg oppe på senteret å kjøpte spillet for 2 timer siden ca Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Jeg har spillet på Xbox og liker det ganske godt. Jeg likte eneren også, men 2'ern er mye bedre. Frihetsfølelsen er bare drit-digg. Det gøyeste i hele spillet er jo faktisk bare å henge rundt/slynge rundt og leke seg. edt.: typo Endret 19. juli 2004 av Whirush Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Dette spilet ser og høres litt kult ut. Spilte eneren litt før, men synes ikke det var så utrolig kult. Men siden man nå har bevegelsesfrihet så blir det jo helt annerledes. Så jeg vurderer å anskaffe meg dette til min PS2 maskin Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Whirush helt enig med deg er digg å bare svinge seg rund i New York, stupe fra høye bygninger, løpe langs vegger osv... Men det som er kulest er å spille etter at man har gått igjennom story mode sånn at man har fått tak i de fleste triksa, da blir bevegelses firheten enda kulere Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Anbefaler spillet på det høyeste. Merk: jeg er stor fan av spider-man Noen jeg mislikte var at webzipen fra ener'en er borte. Sånn at du kunne zipe deg fra taket og angripe uten av de merker det. Og at du kunne lage en spindelvev "skjold". Men det nye systemet er helt supert. Liker alle de nye featurene. Du får en mer realistisk feeling av at du er Spider-man. Historien er også ganske bra. Har du ikke lest omtalen av spillet. Så burde du lese den. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Gleder meg til å teste det på min GameCube. Har bestillt det, håper det kommer i posten snart.. Likte også 1'ern veldig godt, men synstes du hadde litt for lite bevegelsesfrihet. 2'ern virker utrolig bra etter det jeg har lest/sett Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Den virkelig store forskjellen i fra 1'ern til 2'ern er jo at du kan gå ned på bakkenivå Og en annen stor forskjell er at du faktisk trenger ting å feste webben i. I motsetning til 1'ern hvor webben festa seg i skyene eller whatever. Gir en kulere realisme over det hele. Og man må beregne litt og man har en helt annen kontroll. Dritt-gøy! Storyen var jo så som så.. Helt kurant, men ikke noe å hoppe i taket for. Bare en ting som plager meg... *!SPOILER!* (mer eller mindre. ) Får ikke til å banke Doc. Ock i lagerbygningen.. får kanskje tatt 10-15% av livet hans før jeg dør. Noen tips? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Bare en ting som plager meg... *!SPOILER!* (mer eller mindre. ) Får ikke til å banke Doc. Ock i lagerbygningen.. får kanskje tatt 10-15% av livet hans før jeg dør. Noen tips? kansje vis du leser en av gamefaqs sine walktrough, så kansje det hjelper deg litt? Link: http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/36902.html Xbox versjonen er det link til. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 kansje vis du leser en av gamefaqs sine walktrough, så kansje det hjelper deg litt?Link: http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/36902.html Xbox versjonen er det link til. Har kikka på den før, men det hjalp meg lite. Jeg rekker bare ikke å blokke og webbe tentaklene før han er løs igjen.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 kansje vis du leser en av gamefaqs sine walktrough, så kansje det hjelper deg litt?Link: http://www.gamefaqs.com/console/xbox/game/36902.html Xbox versjonen er det link til. Har kikka på den før, men det hjalp meg lite. Jeg rekker bare ikke å blokke og webbe tentaklene før han er løs igjen.. Det er vel her "spider sense" kommer inn er det ikke? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg får ikke chapter 10 til å starte... Er ferdig med nr 9 (when aliens attack), men ingenting skjer.... Er det feil med spillet eller? Har prøvd å starte på nytt fra starten av... (spiller det på PS2) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Har endelig fått spillet i posten nå og spilt det i ca. 5t (GameCube). Det er uten tvil det beste film-spillet som er laget. Utrolig tøft å slenge seg gjennom hele Manhattan i enorm fart. Syns spillet har fått til spidersansen meget godt. Selv om oppdragene er litt repetive så gjør det nesten ikke noe siden du får en total frihet osv. Vil gi spillet en sterk 4'er! Det som trekker ned er popup i grafikken, du ser ikke at folk på gaten snakker og at ting er litt repetivt. Ellers er det en titel som jeg mer enn gjerne anbefaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå