Gå til innhold

Spider Man 2?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal kjøpe dette spillet til xbox, Det ser jo sykt mye kulere ute en 1ern.

Hva mener dere om spillet?

har prøvd det på PS2 og det virker ganske artig, kult han man beveger seg fritt igjennom new york og sånt, men hva mener du?

Skal jeg gå for innkjøp av spillet til xbox eller?

og er det noe forskjell på grafikken til xbox og ps2 versjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spillet på Xbox og liker det ganske godt.

Jeg likte eneren også, men 2'ern er mye bedre.

Frihetsfølelsen er bare drit-digg.

Det gøyeste i hele spillet er jo faktisk bare å henge rundt/slynge rundt og leke seg. :p

edt.: typo

Endret av Whirush
Lenke til kommentar

Whirush helt enig med deg :p er digg å bare svinge seg rund i New York, stupe fra høye bygninger, løpe langs vegger osv... :D

Men det som er kulest er å spille etter at man har gått igjennom story mode sånn at man har fått tak i de fleste triksa, da blir bevegelses firheten enda kulere :D

Lenke til kommentar

Anbefaler spillet på det høyeste. Merk: jeg er stor fan av spider-man

Noen jeg mislikte var at webzipen fra ener'en er borte. Sånn at du kunne zipe deg fra taket og angripe uten av de merker det.

Og at du kunne lage en spindelvev "skjold". Men det nye systemet er helt supert. Liker alle de nye featurene. Du

får en mer realistisk feeling av at du er Spider-man. Historien er også ganske bra.

Har du ikke lest omtalen av spillet. Så burde du lese den.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å teste det på min GameCube. Har bestillt det, håper det kommer i posten snart..

Likte også 1'ern veldig godt, men synstes du hadde litt for lite bevegelsesfrihet. 2'ern virker utrolig bra etter det jeg har lest/sett :D

Lenke til kommentar

Den virkelig store forskjellen i fra 1'ern til 2'ern er jo at du kan gå ned på bakkenivå :p

Og en annen stor forskjell er at du faktisk trenger ting å feste webben i. I motsetning til 1'ern hvor webben festa seg i skyene eller whatever.

Gir en kulere realisme over det hele. Og man må beregne litt og man har en helt annen kontroll.

Dritt-gøy! ;)

Storyen var jo så som så..

Helt kurant, men ikke noe å hoppe i taket for.

Bare en ting som plager meg...

*!SPOILER!* (mer eller mindre. ;))

Får ikke til å banke Doc. Ock i lagerbygningen.. får kanskje tatt 10-15% av livet hans før jeg dør. Noen tips?

Lenke til kommentar

Har endelig fått spillet i posten nå og spilt det i ca. 5t (GameCube). Det er uten tvil det beste film-spillet som er laget. Utrolig tøft å slenge seg gjennom hele Manhattan i enorm fart. Syns spillet har fått til spidersansen meget godt. Selv om oppdragene er litt repetive så gjør det nesten ikke noe siden du får en total frihet osv.

Vil gi spillet en sterk 4'er!

Det som trekker ned er popup i grafikken, du ser ikke at folk på gaten snakker og at ting er litt repetivt. Ellers er det en titel som jeg mer enn gjerne anbefaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...