emoWEB Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hehe, ja, klokka paserer 01:00 og jeg kjeder meg.. Har lenge hatt planer om å bestille meg nytt domenet, enten .com, .net eller .org, men er ganske tom i hodet akkurat nå.. Såå, noen her som har noen forlsag til domenet? Vil ikke ha etternavn og slikt, må være litt "fancy". Hehe, fant ikke noe plass å poste dette, så vi kaller dette søppel..! På forhånd takk.. / emoWEB Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Om du ikke vet hva slags domene du vil ha engang, foreslår jeg at du dropper det. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hva med www.emoweb.com /.org /.no Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Hehe, greit nok.. Men men, går vel for det, men ville at et eller anna fancy greier.. Neifyfaen, er trøtt, emoweb blir det vel.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 kan jo få mi ide da sidne jeg ikke gidder og regge www.notmail.no .org .com osv osv hvist du regge mekker du meg en mail ?? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 sitter og tenker på det samme selv... leeenge. Jeg og naboen min har trådløst nett oppe og har lyst å kjøpe et domene. Men et navnet er jo prosjekt som det holder. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 shgerghpigrephpejbpboejnp.com? heaton.no? teppe.net? sosohal-er-kul.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå