minimum payne Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 tror jeg har fått en slags orm, den er ikke mulig å fjørne, og symptomet er som følger. internet explorer defaulter til den webadresssen som beskrives i denne internetthjelpetråden: http://forums.spywareinfo.com/index.php?showtopic=8404 ADVARSEL!! ikke trykk på den, da blir du infisert med en gang. jeg kan ikke spille online da dette programmet lager lag i spill, som om den keylogger eller forstyrrer programmene som jobber, det blir hikke i spill, med små pauser hvert 10-30 sekund. har kjørt alle de forskjellige malvarefjærningsprogrammene som er der ute, men til ingen nytte, maskinen er ikke i stand til å fjærne filen som skaper dette programmet. er det en orm jeg har fått? han som ber om hjelp i den andre tråden har kjørt trojan fixere men til ingen nytte. trenger seriøst hjelp , sevl filmer har fått "hikke" dette er utålbart. programmet bruker også mye cpu tid, ca 3-4 % av cpu når cpu står under full load. men ikke ellers. veldig veldig rart. har selvsagt forsøkt å finne /fjærne denne filen men den kommer ikke opp ved søk, er som om filen ikke existerer. men den kjører, og kan ikke avsluttes. hva skal jeg gjøre? er det noe sted jeg skal rapportere om dette? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) sjekk om det er program som starter opp i registeret, anten saman med IE eller exe-fil kommanoden ta søk i registert etter program navnet så kan det hende du blir kvitt det, ved å slette dei aktuelle register nøklene. mvh JanEirik Endret 18. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 problemet er at jeg er ikke noen registerguru, sjønner ikke noe av det som fåregår i registeret. får vel bare vente på at noen smartinger innser at dette er ulovlig å påføre mennesker, og får produsenten lagt i jern. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 I xp kan du skrive "msconfig" i kjør og fjerne programmet fra oppstartslisten. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Slett den i sikkermodus. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 var en trojan med navn agent, som klusser med pcn, "the cleaner" har fjærnet den nå tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå