Gå til innhold

skummel greie med navn: javawp32.exe

Anbefalte innlegg

tror jeg har fått en slags orm, den er ikke mulig å fjørne, og symptomet er som følger.

internet explorer defaulter til den webadresssen som beskrives i denne internetthjelpetråden:

http://forums.spywareinfo.com/index.php?showtopic=8404

ADVARSEL!! ikke trykk på den, da blir du infisert med en gang.

jeg kan ikke spille online da dette programmet lager lag i spill, som om den keylogger eller forstyrrer programmene som jobber, det blir hikke i spill, med små pauser hvert 10-30 sekund.

har kjørt alle de forskjellige malvarefjærningsprogrammene som er der ute, men til ingen nytte, maskinen er ikke i stand til å fjærne filen som skaper dette programmet.

er det en orm jeg har fått?

han som ber om hjelp i den andre tråden har kjørt trojan fixere men til ingen nytte.

trenger seriøst hjelp , sevl filmer har fått "hikke" dette er utålbart.

programmet bruker også mye cpu tid, ca 3-4 % av cpu når cpu står under full load. men ikke ellers. veldig veldig rart.

har selvsagt forsøkt å finne /fjærne denne filen men den kommer ikke opp ved søk, er som om filen ikke existerer. men den kjører, og kan ikke avsluttes.

hva skal jeg gjøre? er det noe sted jeg skal rapportere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk om det er program som starter opp i registeret, anten saman med IE eller exe-fil kommanoden

ta søk i registert etter program navnet så kan det hende du blir kvitt det, ved å slette dei aktuelle register nøklene.

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...