beji Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235268 når blir disse lansert på norske maredet ? noen som vet mere om eksakt pris? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Når det ikke er satt noen dato i USA engang må du nok se lenge etter denne i norske butikkhyller... Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det bare å bestille på www.apple.no Det skal hvertfall jeg gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 de snakket om at den kommer til usa i august.. foretrakk designet på den tidligere modellen :/ Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Du kan bestille de nye iPodene nå med en gang. Tror det var ca 4 dager buildtime på bestillingen. Det jeg lurer veldig på, er om prisen til iPod mini nå kan forsvares? Hva mener dere om dette. Jeg skal ha en av dem, men hvilken ville dere ha tatt? Endret 19. juli 2004 av mag86 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 synes ikke at prisen på ipod mini kan forsvares før de er lenger nede,forskjellen mellom de og toppmodellene er for liten. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det er egentlig det jeg mener også, synes ikke størrelsesforskjellen er så stor nå som iPod er blitt tynnere. En annen ting er at den nye har 12 timer batterilevetid. Tror kanskje det blir en vanlig iPod på meg, den kan jeg også få om ca en uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 blah, var frista til å bestille den forrige 20gb versjonen siden den hadde så mye snadder, men er litt skeptisk nå, har ikke bruk for 40gb versjonen, og jeg gidder ikke investere i dock+fjernkontroll+veske utenom Lenke til kommentar
total Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 hadde vel egentlig tenkt å kjøpe ipod mini, men ble i tvil da disse nye modellene kom. en grun er at jeg ikke liker fargene til ipod mini. mye tøffere med helt hvit. er og i tvil om jeg skal gå for 20 eller 40 gig. med 20 har jeg plass til alle mp3'ene mine, men med 40 har jeg itillegg plass til alle cdene mine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå