Gå til innhold

Hva er recorden din i en drift på nfsu


Anbefalte innlegg

Emne sier jo litt men hva er recorden din på EN sammen koblet drift på underground ikke alle rundene til sammen en drift alså?
.
.
Å vis dere viste det kan dere fårtelle meg recorden i hele verden da åsså ?
tror den er ganske høg så en film der va det en som driftet en over 400,000drift min er 324500(drift king).. :cool:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg har klart 730.000 ca.... 10 runder med full drift på bane 3... Helt ifra jeg startet til jeg sluttet på runde 10.

 

Drift

 

Noen som har høyere? eller vet om noen norske personer som har høyere?

Jeg? :p

bilde? Bare at du sier at du har klart mer holder ikke... Nå vise bilde "Prt Scr" av driften eller slutt resultatet

Lenke til kommentar
Jeg filmet faktisk hele driften me fraps men kan ikke legge den ut får den er på over 100mb :tease:

du kan lagre den i eit anna format ein det som er standard frå fraps, bruk windows moviemaker. då vert den mykje mindre, men kvaliteten er like bra.

 

 

det er vel ingen tvil om at rakanishu er kongen av drift.

Lenke til kommentar
Jeg har klart 730.000 ca.... 10 runder med full drift på bane 3... Helt ifra jeg startet til jeg sluttet på runde 10.

 

Drift

 

Noen som har høyere? eller vet om noen norske personer som har høyere?

Jeg? :p

bilde? Bare at du sier at du har klart mer holder ikke... Nå vise bilde "Prt Scr" av driften eller slutt resultatet

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=219439&hl=nfsu

 

der står det at han har lagt den ut.

Lenke til kommentar
Jeg har klart 730.000 ca.... 10 runder med full drift på bane 3... Helt ifra jeg startet til jeg sluttet på runde 10.

 

Drift

 

Noen som har høyere? eller vet om noen norske personer som har høyere?

hvordan er det mulig???

Det er mulig, det er ikke så vanskelig som det ser ut til. Man må bare ha det i fingertuppene da man spiller :p

 

edit: leif

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...