Papirpose Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Har lett rundt på forumet, men er fortsatt usikker på leveringsmetoden til Elfa. Det står svart på hvitt på Elfas sider at hvis man ikke har kundenummer, sendes bestillingen som oppkrav. Og privatpersoner kan ikke få kundenummer. Men jeg har sett enkelte her på forumet som har bestilt med leveringsmetoden Consignment Brev og betalt rundt 25kr i frakt. Hvis man bestiller som privatperson (ergo uten kundenr.) og velger cons. brev.. kommer det med giro uansett da? eller blir det fortsatt sendt som oppkrav? Beklager hvis dette er blitt besvart før, men jeg har altså ikke klart å finne konkret informasjon. Kanskje noen også forstår at jeg er forvirret? :razz: (ps: jeg skal bare ha sånt småtteri som lett kan sendes i et brev) Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Elfa sender i oppkrav til privatpersoner. Consignment tror jeg rett og slett er svensk for oppkrav. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Hm.. synd. Betaler ikke 100kr i frakt for to LEDs og en motstand. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 20:00, Papirpose skrev:Hm.. synd. Betaler ikke 100kr i frakt for to LEDs og en motstand. du kan jo spørre noen her på forumet, som bestiller stort fra elfa, om ikke de kan sende deg ett par dioder og en motstand..... :razz: forresten...apropos d....hvilke dioder, og hvor stor motstand skal du ha? :smile: hvis jeg har det du trenger, kan vi jo bli enige :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg bestilte noen deler til en baybus, og ba om consigment brev. Funka fett, det! Så lenge det går ned i en konvolutt, så skulle det gå. Fikk faktisk levert 3 stk. Molex - pinner (sånne metalldingser som er inni strømkontakten til hardisker og slikt) på døra. Forsinket fra leverandør, kosta meg 9 kroner - ingen frakt. :smile: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Quote: forresten...apropos d....hvilke dioder, og hvor stor motstand skal du ha? :smile: hvis jeg har det du trenger, kan vi jo bli enige :smile: Takk for tilbudet, men jeg tror jeg går for Elfa :wink: De burde ikke ha noen problemer med å få to blå LEDs ned i en konvolutt :razz: Jeg er ute etter to 5mm blå. De jeg så meg ut på elfa var 3.8V og 1000mcd.. synd jeg ikke har et voltmeter så jeg får sjekka spenningen på de gamle. Men skitt au. En LED er ikke så dyr at jeg ikke har råd til å svi en (Si fra om du har ) _________________ Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 393 216 KB PC133 SDRAM : Western Digital 60GB : Logitech Dual Optical [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-04-24 09:43 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå