Goody Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ser Japan Foto selger dette kameraet til 2499,- og uten den helt store peilingen på digitale kameraer ble jeg fristet. Men jeg finner ikke kameraet i Produktguiden her, betyr det at dette er en gammel modell? Tar gjerne imot råd om hvilket kamera det kan lønne seg å kjøpe i klassen rundt ca 2500,-. Blir glad for svar Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hej Du kan se en test af kameraet her, men vær opmærksom på, at udviklingen inden for digitalkameraer på alle områder går stærkt. Mvh Jens Hansen Akamera.dk Lenke til kommentar
sitronbrus Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 God billedkvalitet på CP 4300, men ikke så god batterikap. Det er også tregt (det er faktisk litt viktig). I tilleg er det mye større enn modellen som erstatter det Cp 4200. Det har heller ikke en aut. linsebeskyttelse. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 CP4300 er ett gammelt kamera, med de ulemper det medfører. Dårligere batterikapasitet og tregere enn dagens mer moderne kamera. Men bildekvaliteten er ok, og du har visse manuelle innstillinger. Ville imidlertid heller gått for ett mer moderne kamera, ettersom utviklingen går i rasende fart (som Jens Hansen også sier). Lenke til kommentar
Goody Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Takker for svar...fikk svar på det jeg lurte på. Søker nok litt videre i jakten på kamera ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå