John Deere Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ja. topic sier en del. Trur jeg må oppdatere chipset driverne til hovedkortet abit ic7-g, men får ikke lasta det ned fra sida dems.... noen som vet hvordan jeg kan få tak i de da? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ja. topic sier en del.Trur jeg må oppdatere chipset driverne til hovedkortet abit ic7-g, men får ikke lasta det ned fra sida dems.... noen som vet hvordan jeg kan få tak i de da? Kan du forklare hva problemet er, og hva slaks feil meldinger du eventuelt får.. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Maskina mi trenger chipset drivere av nyeste versjon for kunne instalere dette skjrmkortet, men drivern lar seg ikke laste ned... Det er INF drivern på denne linken link Finnes det noen annen plass jeg kan finne drivern? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Maskina mi trenger chipset drivere av nyeste versjon for kunne instalere dette skjrmkortet, men drivern lar seg ikke laste ned... Det er INF drivern på denne linken link Finnes det noen annen plass jeg kan finne drivern? søk på www.google.com Lenke til kommentar
MicroMac Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Later til att det er litt snafu på Abits ftp server nå ja. Men er du sikker på at du har fått installert eksisterende drivere korrekt. Har IC7-G selv og opplevde chipset driverne som utrolig bitcy og få installert korrekt. Herpet til og med xp slik at jeg måtte erstatte filer manuelt via bootbar disk. *.sys filer i Windows/system32/drivers/ husker ikke hvilke i farten Endte opp med og installere driverne i safe mode. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Ja.... da har jeg formatert, instalert chipset driverer plugga skjermkortet ut og inn, men jeg får ikke inn skjermkortet. Det virker som om maskina ikke finner kortet. Finner ihvertfall ikkenoe på egenskaper på skjerm... Må kjøre på dårligste oppløsnig.. Hva kan være feil? Kan jeg ha fått et defekt kort av Netshop? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) sikker på at det ikke er en skjermdriver du trenger? http://www.guru3d.com prøv 61.72 Endret 19. juli 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 har prøvd den, men dataen starter i dårligste oppløsning... finner ikke kortet. Kan det være innstillinger i bios? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 faen... så akkurat nå at kortet er registrert som PCI - buss plassering.. Hvordan forandrer jeg dette til agp? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 høres ut som du har noe konflikt mellom drivere ? kanske ikke hk drivere ble riktig innstalert !prøv og av innstalere alle drivere (grafikkort,hk)og innstaller hk driverene på nytt igjen. men kan du ikke bruke de gamle driverene som fulgte med hk ditt ? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Tror ikke den chipset driveren har lagt seg inn ordentlig. Som MicroMac også skriver over her tror jeg du bør prøve en gang til i safemode. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 skal se hva jeg får gjort etter jobb i morra, nå må jeg sove. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) skal se hva jeg får gjort etter jobb i morra,nå må jeg sove. Prøv også kjøre DriverCleaner for å fjerne gamle drivere (i safemode), så installerer du nye chipsett-drivere og restarter maskinen. Så installerer du siste Detonator drivere og da skal det virke http://downloads.guru3d.com/downloadget.ph...32e59887cbeb798 Endret 19. juli 2004 av VeXx Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Kan det være nødvendig å kjøre drivercleaner da jeg formaterte i går? Hvordan starter jeg opp pcn i safemode? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Safemode,hold F8 nede i oppstart. Fikk du lasta ned inf fra Abit sine sider? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Hei. Ja fra en taiwansk side, men kortet registreres fortsatt som pci kort.. Skal jeg fjerne alle hovedkortdriverne? evt hva slags søkerord skriver jeg i drivercleaner? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Har ikke brukt drivercleaner noen gang, men den renser vel opp i skjermkort driverne. Lenke til kommentar
Keyzer Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Prøv chipset driverene som du finner på Intel's nettside. http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...?ProductID=1043 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå