ATi-Radeon Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei, er litt lei at de opptaderer sidene sine hver 2. uke o.l. kanskje flere skribenter hadde gjort susen så hadde d blitt en fryd å lese Overklokking nesten hver dag, istede får å vente med 1 ukes mellomrom.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Det er vel ikke heeelt riktig, ATi-Radeon? De siste 4-5 artiklene har jo kommet med ca én ukes mellomrom, altså dobbelt så hyppig som du antyder? Og i rettferdighetens navn; Av og til tar faktisk vi medarbeidere ferie også, og dermed kan det nok skrante litt med nye sådanne i disse tider. Men du får holde ut, om noen uker er ferietiden sparka unna..... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 OK, da får jeg unnskylde meg og si at jeg tok litt feil, men da kan jeg vell glede meg til noe frammover når dere er tilbake i fra fereie? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Kvalitet over kvantitet sier nå jeg. Endret 18. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Kvalitet over kvantitet sier nå jeg. Takk Lautsprecher, det er tross alt hva vi higer etter. Heller én kvalitetsartikkel fremfor ti "gjennomsnittlige". Jeg tror de fleste vil sette størst pris på det? No offence ATi-Radeon, men jeg vil tro at du antakelig er enig i det? Fortsatt god sommer! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 jo må si meg enig i det, god sommer du også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå