Gå til innhold

1557 forskjeller mellom Digital Impuls og netshop

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en bærbar pc nå og har endt opp på en 1557. Sitter igjen med to leverandører, digital impuls og netshop. Hørt mye bra om netshop men digital impuls har bedre specs og billigere pris. Virker som en uslåelig kombinasjon, men det jeg lurer på er om det er noen forskjeller i disse to pcene? Altså mellom disse to 1557 modellene, som batterikapasitet eller generell oppbyggin. Altså om en av de er mer "robust". Og har noen noe erfaring med digital impuls sine garantier og om de faktisk holder løfter som netshop flere ganger har bevist?

En ting til, noen som har noe erfaring med forskjellen mellom en 1,7 og en 1,8 med tanke på batt kap?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket en del rundt dette - og konklusjonen er at det faktisk er digitalimpuls som selger ekte vare - altså de bruker AOPEN-merket, mens netshop lager sitt eget merke selv om pc'en opprinnelig er AOPEN. Så pc'ene er identiske, bare at dig.imp ikke har laget noe eget merke.

Har lest noen lesererfaringer på hardware.no som er positive i forhold til dig.imp. Jeg har bestilt en 1557 fra dem nå, så service har jeg ikke vært borti ennå, men gutta virker veldig hyggelige og har peiling på ting og tang. Jeg har hatt mange tlf.samtaler med dem og de svarer alltid like blidt. Dessuten liker jeg at de har fysiske butikker i oslo og tr.heim, altså at de ikke bare er pure webshops.

Lenke til kommentar

Har sjekka selv, og funnet følgende forskjeller

Digitalimpuls har Kingmax minne, som skal være sånn midt på treet? og to års garanti.

Netshop har Kingston minne, som skal være toppers, og tre års garanti på maskiner de bygger selv.

Batterikapasitet skal være helt lik, da også Digitalimpuls har 6500mWh batteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...