oerhört Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Spider-Man må være blant de mer takknemlige superhelter å konstruere spill ut fra. Han har så mange spesialtriks og egenskaper at en utvikler simpelthen kan plukke på øverste hylle. Men noen utviklere er åpenbart bedre enn andre, både når det gjelder visjon og utførelse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Er faktisk ganske rart hvordan de klarer å gjøre pc versonen dårligere enn ps2 og xbox :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 over gjennomsnittet? under gjennomsnittet......laangt under! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Hm, kanskje lurt å lese i det minste konklusjonen først? Det er Xbox/PS2-utgaven jeg mener er over gjennomsnittet. Virker som du snakker om PC-utgaven, som jeg gav karakteren 4. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Pleier aldri å spille spill som er (nesten) rene produkt av filmer. Produsentene trenger ikke og lage noe mer enn middels fordi spillene selger som fy pga. filmens populæritet. Dette blir neppe noe unntak.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvorfor må ALLE filmbaserte spill være så elendig? Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Savner Mac på listen over "alle" plattformer Ellers ser det ut til at vi PC-brukere blir snytt... Jaja, filmspill er sjelden høyt oppe på ønskelisten uansett, med et hederlig unntak i gode, gamle Blade Runner, som var et av de beste adventurespillene som er sluppet. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hva har de gjort med pc versionen!! Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Hva har de gjort med pc versionen!! Hva har de i det hele tatt tenkt på når de kom med idèen??? Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Uff enda et film spill som er elendig.. bare de kunnne lage noe bra ! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Har akkurat spillt spiderman 2 på pc'en...må si det var elendig! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har akkurat spillt spiderman 2 på pc'en...må si det var elendig! Det var fryktelig!!! Spilte igjennom det på 3t. Og det bare fordi det var spider-man. Spillet i seg selv var elendig!!!! X-box og ps2 versionene ser jo mye bedre ut Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har akkurat spillt spiderman 2 på pc'en...må si det var elendig! Det var fryktelig!!! Spilte igjennom det på 3t. Og det bare fordi det var spider-man. Spillet i seg selv var elendig!!!! X-box og ps2 versionene ser jo mye bedre ut Ser bedre ut ja..., men jeg tviler på at de er det.... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Joda, versjonene for Xbox, PS2 og GameCube er langt sterkere spill enn PC-utgaven. Der har man frihet til selv å kaste ut spindelvev, selv å velge oppdrag - og i det hele tatt til å kose seg som Spider-Man. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Off da...klarte å gjennomføre spiderman 2 på 2 timer (pc versjon) Sletta det nå fordi jeg vet jeg ALDRI kommer til å spille det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg