FenrisC0de Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Mange mods er når ferdige gjennomtenkt og planlagt, og alt mod lagerne venter på er SDK fra FarCry (som skal medfølge førstkommende patch) Pandora Fortess The forgotten war Jungle Combat Og Min favoritt Dark Blood <= ser ut som siden har litt problemer for øyeblikket Dette vil helt klart få meg vendt tilbake til farcry, siden jeg synte farcry ble litt for rambo-spill og aliensene ødela for mye! Endret 18. juli 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hvordan går det an å glemme X-master og GecCo sin Navy Seals mod? Tror det er www.navy-seal.com elns Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hmm, kanskje man blir nødt til å kjøpe FarCry alikevel. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 . . . Navy Seals: Preemptive Operations Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 (endret) liste over komande stor moder til far cry: http://www.farcry.ubi.com/mods.php edit: vil bare minne dykk på at far cry mod communityet streiker (ein del av dei ivertfall), så det kan nok ta litt tid før modane kjem ut. Endret 20. juli 2004 av ttt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Synes denne passer egentlig best under FarCry kategorien og ikke Modifikasjoner . Siden det er en egen FC-kategori så flytter jeg denne. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 liste over komande stor moder til far cry: http://www.farcry.ubi.com/mods.php edit: vil bare minne dykk på at far cry mod communityet streiker (ein del av dei ivertfall), så det kan nok ta litt tid før modane kjem ut. Hvorfor streiker de? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 liste over komande stor moder til far cry: http://www.farcry.ubi.com/mods.php edit: vil bare minne dykk på at far cry mod communityet streiker (ein del av dei ivertfall), så det kan nok ta litt tid før modane kjem ut. Hvorfor streiker de? dei er lei av å vente på sdk'en (og også på patchen). sitat angåande streiken: Hello, as some of you may know, the x-isle (http://www.xisle.de) mod gone on strike yesterday. You want to know why? You allready know the answer, it's because of the SDK. From today, 3 months are past, and still no SDK or Patch 1.2. Many mods finished a lot of models and other things, and i'm sure they all want to see there work ingame, but thats not possible without the sdk. The mood in most of the mod-teams is at the ground, so not really good. And i really can understand this, because they do all there best work and dont know if they will see there work ever ingame. Also yesterday, 4 more mods followed x-isle: Jurassic Park, Starship Troopers - The 16th Group, CryModification and Freestyle PDC, maybe Pandora Forces too. We allready have a irc channel in irc.quakenet.org, its #farcryrevolution. Feel free to join the channel and to talk with other people about farcry, ubisoft, the sdk or other things. If you are in a modteam and you want to follow the other mods (because of the strike), write to farcryhq.com and/or write some news on your site and post a link to it. I really hope that ubisoft/crytek will now do something, so let us hope they release the SDK/Patch 1.2 very soon, otherwise many mods will change the engine/game and the farcry community will decrease fast or die completely. Greetings, TheCounter Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 I følge Far Cry sine hjemmesider er 1.2 like rundt hjørnet. SDK hva er det? Er det impentert i 1.2 patchen? Håper ikke de bytter motor, som sikkert vil bety nye utsettelser samt dårligere spillopplevelelser. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 I følge Far Cry sine hjemmesider er 1.2 like rundt hjørnet. SDK hva er det? Er det impentert i 1.2 patchen? 1.2 skulle eigentleg komme 12 april, så du skal ikkje tru alt du leser sjølv om det står på dei offisielle sidane men det stemmer at den skal dukke opp snart, men tiden vil vise kor snart. sdk (software develop kit) vert brukt til å legge inn eigne modellar og til å forandre på diverse ting i spelet. (det er sikkert mange som kan forklare dette betre ein det eg kan, og rett meg vist eg har misforstått) eg har ikkje hørt at sdk'en skal vere innebygd i patchen (eg tviler på at det vil skje), men det er forventa at den skal kome ut omtrent samtidig som patchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå