snesoey Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hmm.. Dette er 10min. jeg ikke får igjen.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Bose skrev (2002-08-03 15:44):Skjønner ikke hvorfor alle skal torpedere om han med dritt-svar!Han komm med et forslag (som dere sannsynlig vis er misunlige for ellerno)Cut him some salck ,ok?Han spurte ikke om dere kunne skjelle ham ut etter alle kunstens regler! Hvorfor sier du alle? Jeg synes ikke svaret mitt var så galt. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 02:25, CFD skrev: Quote: Bose skrev (2002-08-03 15:44): Skjønner ikke hvorfor alle skal torpedere om han med dritt-svar! Han komm med et forslag (som dere sannsynlig vis er misunlige for ellerno)Cut him some salck ,ok? Han spurte ikke om dere kunne skjelle ham ut etter alle kunstens regler! Hvorfor sier du alle? Jeg synes ikke svaret mitt var så galt. Sorry, iaffal NOEN! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Sku ikke dette komme på itavisen eller ? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Bose skrev (2002-08-03 15:44):Skjønner ikke hvorfor alle skal torpedere om han med dritt-svar!Han komm med et forslag (som dere sannsynlig vis er misunlige for ellerno)Cut him some salck ,ok?Han spurte ikke om dere kunne skjelle ham ut etter alle kunstens regler! Hallo? Hvor treig går det an å bli? Det er jo ikke mulig å være så naiv som det. Så hvis jeg hadde sagt at du skulle kortslutte to bein på en IC på skjermkortet ditt så hadde du fått 1.8 ganger så rask RAM pga at du hadde fått en høyere lastlinje på pnp-transistoren som styrer hasigheten? Alle skjønner jo at Intel gjør sitt beste for å få opp hastigheten på CPU'en, og da kommer ikke en hvilken som helst kid fra Norge på løsninger som forbedrer cpu-kraften(?) Hallo? Våkn opp! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 har fremdeles ikke sett noe på itavisen! Men jeg tror helt på teorien din prøv å krysse to 486er etterpå og si hva du får Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 sorry for at jeg er med på å bumpe opp en så gammel tråd, men alle dere som sier at amd/intel burde ha funnet ut dette for lenge siden. Hvordan finner man opp nye ting, jo folk får ideer og tester de ut, det er jo godt mulig at noen kan finne opp noe som revolusjonerer cpu hastigheter som ikke amd/intel folka har tenkt på. Hvis det dere sier stemmer burde jo vi allerede sitt på cpu`er med flere mill. GHz da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå