[BZ]cy_demon Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei noen av dere som vet hvor jeg kan finne en overgang som jeg kan bruke på min nokia 6600? Det er snakk om en overgang fra 2,5 mm til 3,5 mm Det nytter ikke med en vanlig overgang. Nokia kontakten er 3polet Høyre+Venstre+Tale Med standard overgang få jeg bare mono lyd. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Du får ikke stereolyd selv om du har en slik overgang. Men vet du får kjøpt slike overganger på Clas Ohlson hvertfall Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Nokia 6600 har bare mono-output. Uansett hvor mye du strever får du bare elendig mono. Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Det er ikke mono lyd i fra utgangen. I handsfreesettet til nokia 6600 følger det med to ørepropper og de spiller i fra begge sidene L+R Jeg har mp3 spiller på mobilen og den gir stereo på pluggene. selve telefonen har kun en mono tweeter. Utgangen er i stereo. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jaha... Så du mener at du hører på mp3 fra 6600 i stereo? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hehe, 6600 er nok så mono som den kan få blitt. Selv om du har lyd i begge ørepluggene betyr ikke det at signalet er stereo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå