Gå til innhold

Skjermkort til maks 4000

p0lse

Anbefalte innlegg

relativt ny her på forumet, men håper på å få litt hjelp...vant forleden dag 4k på automat :D og har endelig råd til en etterlengtet oppgradering av nettopp skjermkort...

kortet bør helst ikke være særlig dyrere enn 4 lakser :w00t: og lurer derfor på hva som er det beste alternativet...

vurderer i følgende stund dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3152 :dribble:

på forhånd takk :D

#Ikke bare store bokstaver i emnefeltet. Mvh kjello2#

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp deg x800pro... :thumbup: og så kan du flashe det det til XT hvis du greier det da.... :thumbup:

PS: store bokstaver oppfattes som skriking... du bør fixe på topic snart som mulig hvis ikke blir posten stengt.... bare sånn til info ;)

Endret av magnum_h_a
Lenke til kommentar

Kjøpt deg et ati x800 vivo kort :) Så om du har litt kunnskaper så flasher du det til et xt versjon...

Vi liker ikke caps ;) Ser ut som om du skriker :p

Sapphire eller Powercolor er vel noe å gå ut ifra, nesten alle kortene er laget (om ikke alle) er laget likt som ati sitt referanse kort...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

Som du nå har blitt fortalt og skjønner skal man unngå bare store bokstaver i emnefeltet, og all annen overdreven bruk av tegngiving (ikke at sistnevnte var tilfelle her). Videre burde overskriften være noe mer beskrivende enn at du "trenger nytt skjermkort", å legge inn prisområde er også kjekt.

Ellers anbefaler jeg at du leser retningslinjene for forumet, og nettikette-siden vår er også godt lesestoff :) Nevner dette spesielt med tanke på at du er ny her. Leser du de 2 sidene kan du muligens slippe mye "bråk" fremover :)

Tråden får leve videre, håper du finner det du trenger/leter etter. Du kan jo også nevne, i første innlegg, hva for maskin vi skal finne skjermkort til. Hjelper lite med rått skjermkort om du har en P2 400Mhz :p

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
har kommet meg et steg nærmere avgjørelsen :D kommer nok til å gå for et 6800GT :thumbup: ....men lurer fortsatt på hvor jeg får mest for pengene med tanke på pris, bundle osv...?

Det som hadde vært bra å vite er hva slags maskin du har..

Lenke til kommentar
Gainward sitt 6800 Gt... Det kan fixes til Ultra har jeg hørt pga 1.6 ns minne... :yes:

Ser faktisk ut til at NV strekker minnet.... bådet Albatron og Asus bruker 2ns minne.

First up, we have the Albatron Trinity GeForce 6800 Ultra. The bright yellow box advertises 2ns DDR3 Memory; though, at 2ns, 1.1GHz would be a bit of an overclock.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2126&p=2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...