Sidious Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hva synes dere? Jeg vil alltid huske UT, fra den dagen jeg spilte demoen tilbake i 1999. Mange år siden, har hatt det så utrolig morsomt med UT. Fantastisk spill! Fin variasjon, mange forskjellige spillmoduser, bra grafikk, og det er så morsomt å spille online! Andre holder seg til Counterstrike og Quake, men jeg får aldri nok av UT. Venter bare på neste spill i serien allerede, kommer sikkert til å være fantastisk. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Neste UT vil bli laga på Unreal 3 motoren. Vil sikkert bli rimelege heftig. Kanskje allereie i 2006? Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Neste UT vil bli laga på Unreal 3 motoren. Vil sikkert bli rimelege heftig. Kanskje allereie i 2006? nope, ikke 2006, Epic har gått ut og sagt at neste i rekken IKKE kommer før tidligst 2007 (tror jeg det var), og grafikken kan være så flott den bare vil for min del så lenge det er bra gameplay, super-grafikk kan man heller spare til et evt. Unreal 3 :-) men ja, UT er FETT det må jeg bare innrømme, har vært "avhengig" av UT siden jeg fikk prøve det hos en kamerat for xantall år siden nå /daC! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) UT er over tøft Endret 22. juli 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Unreal ble så...."bli for lei av"-spill da 2003 og 2004 kom! Skulle gjort slik HL gjør nå vettu! Gjøre om enern og lage den i bedre grafikk og fysikk! men fortsatt AKKURAT samme spill! Endret 22. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 [iC' date=22/07/2004 : 17:42] Skulle gjort slik HL gjør nå vettu!Gjøre om enern og lage den i bedre grafikk og fysikk! men fortsatt AKKURAT samme spill! Eg har lese eit rykte om at Epic skal gjera akkurat det i ein bonus pack for UT2k4: UT1 remake med betre grafikk. Men det er noko berre eit rykte, ja... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) nope, ikke 2006, Epic har gått ut og sagt at neste i rekken IKKE kommer før tidligst 2007 (tror jeg det var), Aha, 2007 hugsar eg at det var no, ja! og grafikken kan være så flott den bare vil for min del så lenge det er bra gameplay, super-grafikk kan man heller spare til et evt. Unreal 3 :-) OMG GG EPIC PLZ FIX! NEEDS BRIGHTSKINS!!!1 ^^ Endret 22. juli 2004 av fenris1911 Lenke til kommentar
Blue Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Ja UT er det ultimate spillet for å flykte fra virkligheten og hverdagens stress....er du iritert og stressa en dag så er UT medisinen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 UT er genialt. Et av de få spillene jeg gidder å spille. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 samma her, det er bare tøft!! spes torlan Lenke til kommentar
Blue Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hører på UT musik med winamp no...konge Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 nope, ikke 2006, Epic har gått ut og sagt at neste i rekken IKKE kommer før tidligst 2007 (tror jeg det var), Aha, 2007 hugsar eg at det var no, ja! og grafikken kan være så flott den bare vil for min del så lenge det er bra gameplay, super-grafikk kan man heller spare til et evt. Unreal 3 :-) OMG GG EPIC PLZ FIX! NEEDS BRIGHTSKINS!!!1 ^^ haha.. men ja dessverre brightskins er nødvendig i 2k4 og, selv om jeg når som helst kan gå tilbake til UT uten problemer med å se noen skins... men men, sånn er verden /daC! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 haha.. men ja dessverre brightskins er nødvendig i 2k4 og, selv om jeg når som helst kan gå tilbake til UT uten problemer med å se noen skins... men men, sånn er verden /daC! Eg kan spela utan brightskins, med brightskins (utcomp) eller ttm (glow). Eg bryr meg ikkje, men av dei løysingane føretrekk eg mest ttm. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 haha.. men ja dessverre brightskins er nødvendig i 2k4 og, selv om jeg når som helst kan gå tilbake til UT uten problemer med å se noen skins... men men, sånn er verden /daC! Eg kan spela utan brightskins, med brightskins (utcomp) eller ttm (glow). Eg bryr meg ikkje, men av dei løysingane føretrekk eg mest ttm. smak og behag du gjør som du vil, jeg gjør som jeg vil avhengig av hva du spiller og /daC! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 smak og behag du gjør som du vil, jeg gjør som jeg vil avhengig av hva du spiller og /daC! Selfølgeleg, men eg kan ikkje fri meg frå tanken om at i TDM-miljøet går det ein kollektiv tanke om at ein MÅ ha brightskins for å spela TDM. Eg merkar ingen forskjell på TTM glow og UTComp brightskins, altså korleis dei fungerer gameplay-messig sett. (Har lika god treff % på begge) Berre at TTM glow ser mykje betre ut, derfor likar eg det betre. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Off-topic: Hva er brightskins? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 [iC,24/07/2004 : 18:08]Off-topic: Hva er brightskins? Her er eit eksempel: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Altså at de lyser rødt eller blått? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 [iC' date=24/07/2004 : 22:04] Altså at de lyser rødt eller blått? Eller grønn, eller andre fargar. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 smak og behag du gjør som du vil, jeg gjør som jeg vil avhengig av hva du spiller og /daC! Selfølgeleg, men eg kan ikkje fri meg frå tanken om at i TDM-miljøet går det ein kollektiv tanke om at ein MÅ ha brightskins for å spela TDM. Eg merkar ingen forskjell på TTM glow og UTComp brightskins, altså korleis dei fungerer gameplay-messig sett. (Har lika god treff % på begge) Berre at TTM glow ser mykje betre ut, derfor likar eg det betre. hehe, kan godt spille med TTM sine glowskins og jeg men bedre å bruke UTcomp siden man da kan velge mellom, utc bskins, ttm skins eller epic skins om det er enabled på servern spilte 4v4 med xt her om dagen med standard epic skins (var hverken ttm eller utcomp på servern) og gikk greit nok det, men standard skins ER vanskelig å se /daC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå