Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fått noen stygge ormer (flere altså) og prøver å fjerne dem. Jeg har funnet ut at det smarteste er å reinnstalere windowsen og ikke putte nettverkskabel før et virus program er lagt inn og jeg har valgt NOD32, etter at mange har gitt den en +, men så kommer saken. NOD32 må være oppdatert for at den skal stoppe de fleste virusene, men hvordan skal jeg gjøre det uten å få inn nettverkskablen? på Symantec sine websider er updatesene tilgjengelig for download, men så det ikke til NOD32. Hvis det ikke fins noen løsning på dette går jeg over til Norton. Jeg sitter på min maskin og der har også ormen tatt seg inn. Altså den har tatt hele nettverket og stengt av Symantec sine websider. Derfor vil jeg få fjerna dette. NOD32 fant ikke alt og andre ting greier ikke fjerne dette, men skal formatere min pc også.

Da er vel spørsmålet:

1. Fins NOD32 updates på nettet så jeg kan laste ned på min maskin og brenne dem ut eller no sånt?

2. Burde jeg heller gå over til NOrton?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Prøv å gå inn i sikkermodus F8 med internett oppkobling, før du går online, kjør NOD32, gå online og oppdater NOD32 og kjør den igjen mens du er i sikkermodus. Dette kan jo hende hjelper deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Prøv å gå inn i sikkermodus F8 med internett oppkobling, før du går online, kjør NOD32, gå online og oppdater NOD32 og kjør den igjen mens du er i sikkermodus. Dette kan jo hende hjelper deg ;)

EDIT: Server problemer hos gjør at det er samme innlegget 2 ganger på rad

EDIT2: Hos Programmer.no

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Nei, hold deg så langt unna norton som mulig, NOD32 er det beste og enkleste som er der ute.

Løsningen i ditt tilfelle er mega simpel..

Installer en god brannmur, jeg anbefaler Sygate. Da kan du plugge inn netverkskabelen din, for brannmuren vil blokkere hva enn uønsket som kommer ned ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...