Gå til innhold

Trenger spill anbefalinger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1) Les rettningslinjene

punkt 8 : Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

Men snakker du om lovlige spill kan du jo begynne her: http://www.miniclip.com/Homepage.htm

Lenke til kommentar

Liker du actionspill vil jeg ambefale det nye kule vietnamspillet: joint operations: tyoopn rising, dritfett 64 folk på en server.... Kjøper man spill kan man nemlig spille på internett, men helt ening (sorry gamer-folk) singelplayerspill er ikke vert å kjøpe... :p

Lenke til kommentar
1) Les rettningslinjene

punkt 8 : Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

Men snakker du om lovlige spill kan du jo begynne her: http://www.miniclip.com/Homepage.htm

Han sa da ingenting om at han mente warez?

Lenke til kommentar
Hei

Noen som har noen spill anbefalinger, nye spill som jeg kan laste ned? Har ikke vært hekta på et spill på lenge, så jeg trenger noen. :dribble:

Takk for svar

Ikke det nei. Nye kule spill som jeg kan laste ned. Ikke snakk om warez neida. :p

Lenke til kommentar
Liker du actionspill vil jeg ambefale det nye kule vietnamspillet: joint operations: tyoopn rising, dritfett 64 folk på en server.... Kjøper man spill kan man nemlig spille på internett, men helt ening (sorry gamer-folk) singelplayerspill er ikke vert å kjøpe... 

Eh.. vietnam? Det spellet er framtids Indonesia. Men uansett så er det spellet fantastisk! Finnes ikkeno bedre jungel krig spell på markedet. Og forresten, det kan værra opp tell 150 folk på en server, kaos!

Lenke til kommentar
Hei

Noen som har noen spill anbefalinger, nye spill som jeg kan laste ned? Har ikke vært hekta på et spill på lenge, så jeg trenger noen.  :dribble:

Takk for svar

Er "spill" et adjektiv i denne sammenhengen...? Burde det da ikke skrives "spille" siden det er flertall? ("Spille anbefalinger" / "Store biler")

Er dette en spesiell type anbefaling, sammenlignet med en vanlig anbefaling?

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...