Gå til innhold

Bestiller ny PC i morgen. Hjelp søkes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette synes jeg høres ut som bare er en skrytepc. Ingen kan være så gal at de kjøper en slik pc for å spille spill. Kom ned på jorden igjen.

er en del som skaffer seg skikkelig PC'er for tiden. jeg kjenner til minst 5 som har dette og kanskje kraftigere pc'er...

Lenke til kommentar
Dette synes jeg høres ut som bare er en skrytepc. Ingen kan være så gal at de kjøper en slik pc for å spille spill. Kom ned på jorden igjen.

Alt er realtivt. Noen vil ha det beste og vil betale for det. Som tidligere HIFI freak må jeg si at Data er en billig hobby. Jeg har selv grisa til med ett 939 system primært for å spille. Det koster men sammenlignet med hifi igjen så er det ikke så ille. Jeg har en Electrocompaniet MKII cd spiller som har en listepris på 30.000 kr så sett i lys av dett er data kjøpet ikke så ille . God butikk vil det aldri bli å kjøpe det beste men jeg håper jo at når systemet er oppe å kjører at jeg blir fornøyd.

Jeg er enig med degi at for en rimeligere penge så kan du få nesten tilsvarende system rent ytelsemessig. Så 939 er ikke best buy for tiden, derimot er vel ett AMD64 sokkel 754 system med 3200+ cpu som vil ta den prisen.

Endret av kasol
Lenke til kommentar
Du kunne jo kjøpt 2gb med ram, Doom3 trenger jo dette for og kjøre alt på optimalt.

Så, tar sikkert ikke lang tid før alle spill kjører best med 2gb...

Nei egentlig 4gb ram. Og angående prossesoren så trenger du nok ok klokke Fx-53 til MINST 3ghz, hvis du skal kjøre OPTIMALT.

De skal jo selge spille, og lager det ikke slik at du MÅ ha det verste av det verste. Ellers hadde de ikke tjent stor på dette spillet.

Målet til produsenten er at du skal kunne kjøre et slikt bra spill, uten og ha det verste av ytelse.

Endret av Asus Radeon 9800XT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du kunne jo kjøpt 2gb med ram, Doom3 trenger jo dette for og kjøre alt på optimalt.

Så, tar sikkert ikke lang tid før alle spill kjører best med 2gb...

Nah? Kan det stemme? Hva med HL2 da? Trenger det også 2k mb ram?

Lenke til kommentar

Jeg har også sett det med 2GB minne for topp ytelse. Det kan være fordi det i noen situasjoner krever litt mer enn 1GB, og at Doom-gutta definerer neste minne-grense for å være 2GB, i stedet for f.eks. 1,5GB... De systemkravene var lekket fra et kommende amerikansk datablad, der en representant fra Doom ble intervjuet.

Edit: Linken er død nå seff.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
Jeg har også sett det med 2GB minne for topp ytelse. Det kan være fordi det i noen situasjoner krever litt mer enn 1GB, og at Doom-gutta definerer neste minne-grense for å være 2GB, i stedet for f.eks. 1,5GB... De systemkravene var lekket fra et kommende amerikansk datablad, der en representant fra Doom ble intervjuet.

Jupp, og bildet bildet har selfølgelig blitt fjernet.

Men anyway, 2gb med ram er kjekt å ha til senere..

Lenke til kommentar

Jupp, og bildet bildet har selfølgelig blitt fjernet.

Men anyway, 2gb med ram er kjekt å ha til senere..

Greit med 4gb og!

Endret av Asus Radeon 9800XT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...