johnroger Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Etter en stund (kanskje 10min til 30min), så blir musen _vill_ :/ Den går i feil retninger, går senere enn normalt / lagger, og ikonene blir mer svarte, og vinduene svarer ikke slik som de skal. Eneste som virker er en restart. Har noen opplevd noe lignedend? Er på en p3-600mhz, 128ram, voodoo3, ps2mus, og win2k. Får også opp noen popups med "Tjenesten ...." og _reklame_ for en webside som jeg må besøke for å fjerne disse popups'ene takk Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 først å fremst kan du jo laste ned Ad-ware og spybot. da går du til www.google.com og søker på download Ad-aware og www.google.com søk på download spybot. disse to programmene laster du ned. så installerer du dem og kjører en scan på maskina di med disse programmene. ta en skan med et og et program. ikke begge samtidig. så når du har gjort det så fjerner du alle objektene de har funnet og restarter pc`en din. så skal du se at alt er borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå