BWW Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hei Prøver å se Villmark på DVD spilleren min, men hverken laptopen eller PC'en vil spille den??? Har prøvd med VLC, DivX, Real og Media Player - men det ser ut til at den ikke lar seg spille?? Noen som kjenner problemet? - Bjørn Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 du trenger mpeg2 codec. Installer PowerDVD eller WinDVD, følger med her. Tror Zoomplayer Pro og har nå. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Trodde VLC skulle ta det meste? Har winDVD 4 på laptopen, men den starter ikke der heller!!!, Kan jeg laste ned mpeg 2 codec tili denne? I tilfelle hvordan og hvor henter jeg codec'sen? Litt grønn her - Endret 18. juli 2004 av BWW Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Jau, det stemmer visst. Vet du om DVD'en funker på en vanlig dvd spiller? Hvirker som om det er DVD'en det er noe rart med. Endret 18. juli 2004 av ilex Lenke til kommentar
Keito Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hva med å laste ned denne? http://www.softpedia.com/public/cat/11/2/2/11-2-2-40.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå