h00v3r Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg skal få tak i en code book fra ei dame som er i Theivs Guild. Den eneste måten jeg har fått tak i den på er å drepe henne, men da kommer jeg bare i fengsel. Hva skal jeg gjøre, må jeg melde meg inn i Theivs Guild og gjøre et oppdrag for dem eller? Også en til ting jeg fikk et oppdrag etter det, det var at jeg skulle få tak i penger fra ei kjerring i Suran åssen får jeg tak i dem? Takker for alle svar!!! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Prøv å bride henne... eller så taunter du ho heilt til hun angriper deg, ogda kommer du ikke i fengsel... Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 ehh... va det ikke sånn at du ska bribe ho til ho like deg?? eller va det ho du fikk et oppdrag av Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Vandahl Skrevet 18/07/2004 : 23:21 ehh... va det ikke sånn at du ska bribe ho til ho like deg?? eller va det ho du fikk et oppdrag av Hvem mener du, ho jeg skal få pengene av eller ho jeg skal få boka fra? Jeg fikk oppdraget av lederen i Fighters Guild i Balmora. Det med Boka er først og det med pengene kommer etterpå. Endret 18. juli 2004 av The_dark_lord Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Vandahl Skrevet 18/07/2004 : 23:21 ehh... va det ikke sånn at du ska bribe ho til ho like deg?? eller va det ho du fikk et oppdrag av Hvem mener du, ho jeg skal få pengene av eller ho jeg skal få boka fra? Jeg fikk oppdraget av lederen i Fighters Guild i Balmora. Det med Boka er først og det med pengene kommer etterpå. Du kan bribe begge, eller prøve med en potion med Telvani bug musk på deg selv før du snakker med dem. Sothilde med kode boka kan du også stjele boka fra hvis du har bra sneak skill. Hu bartenderen i Suran er det bare å bribe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå