Thombr86 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Takk takk alle som har bidratt. Hele greia er bestilit nå og er på vei så fort alle deler er på plass. Tipper at jeg har den neste onsdag Utstyret mitt ble: Kabinett CPU kjøler Og resten av sakene Håper du skal ha maskinen liggende, eller stående på en plass, for hvis du har sett på vekten til kjøleren, så skjønner du hvorfor. 750gram, uten vifte er ikke lite akkurat. Og foressten, den kjøleren som en annen linket til, som var kompatibel med 754 og 940, den passer til 939 også, ettersom alle a64 sokkler har samme festemekanismer. Så prisen på pc'n din nå, over 60.000!!! Endret 21. juli 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hvorfor ikke vente litt på Seagate sine 400gb med 16mb Cache harddisker?.. Gratulerer med denne sinnsyke maskinen. INNLEGG 2000! Endret 21. juli 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Damn, her spares det ikke på kruttet. Konge oppsett, Øivind. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
MasterOle Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 sprøtt, la meg tørre å spørre hva skal du bruke pcn til ? 60 000 ikke rart du ikke nevnte prisen før.. *små ler litt* kjøp deg heller en bil eller en fet båt liker ikke verdi tapet til så dyre komponenter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 master Ole: Skjermer har jeg fra før. Det samme gjelder tastatur og hodetelefoner. Pc kom vel på en 28 k. Hvorav jeg har hjemmepcordning og betaler kun 17 k. Solgte ogsp min gamle for 12k. Så alt i alt kostet denne oppgraderingen mef 5 k. Jeg for min del syns det er værdt det Ikke alltid man får en slik sjanse.. Pc skal brukes til minesveiper og kabal Lenke til kommentar
viranth Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Pc skal brukes til minesveiper og kabal Ikke glem freecell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå