Gå til innhold

Bestiller 939 i morgen. Kan noen se over?

Anbefalte innlegg

Har du hørt om å ha det beste? Det er ganske kult!

Jo jøss, men tror vel ikke det er verdensmesterskap i hjemme-pc han sikter til. Det "beste" vil ikke være det "beste" om et par måneder, så hvorfor betale 2700 mer for maksimum 8%? Det vil ikke være noen merkbar ytelsesforskjell i spill fra 3500+ til FX-53, her er det snakk om at det eneste som man vil merke forskjell på er 3dmark score. Spesielt når de nyeste spillene er mer opptatt av hva slags skjermkort du har fordi en 3500+ er mer enn nok til å takle CPU kravene.

Skal selv ha en ny maskin om ikke så mange ukene, og selv om jeg får trukket i fra 28% av fullpris, så vil jeg ikke ha en FX-53 fordi ytelsen ikke rettferdigjør prisen.

Si ikke det, fx 53 har tronet på toppen ganske lenge, og med mindre Intel får ut fingeren, vil den bli på toppen ut året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, ville valgt et hovedkort med fire minneslotter og ikke bare tre, minnevalget ditt har jeg ingenting å si på...bortsett fra :dribble:... :whistle:

Kortet har fire minneslotter, er bare Netshop som har prestert å legge ut et bilde av socket 754-utgaven av kortet, K8NSNXP.

Lenke til kommentar

Grattis med ny super-pc. !!! :thumbup::thumbup::thumbup:

Men kan du ta å poste noen benchmarks og greier når du får bygd den opp....

Jeg er ikke misunnelig, jeg har jo en xp1600 og gf2!! :D

Men hvorfor tok du gigabyte skjermkort? Er ikke gainward råere?

Endret av ganilsen
Lenke til kommentar

Grattis Qyvind :thumbup:

Knall oppsett dette, heldig som har fAtt utnyttet hjemme-PC ordningen som den skal :mrgreen:

Kan du skrive akkurat hva du har kjQpt i en liste her, samt rabattpris/mannen i gata pris? Hadde vaert fint :) Nok engang, lykke til med helt grei allround PC, mange timers kabal, minesveiper & Excel dette :wee:

Lenke til kommentar
Grattis Qyvind :thumbup:

Knall oppsett dette, heldig som har fAtt utnyttet hjemme-PC ordningen som den skal :mrgreen:

Kan du skrive akkurat hva du har kjQpt i en liste her, samt rabattpris/mannen i gata pris? Hadde vaert fint :) Nok engang, lykke til med helt grei allround PC, mange timers kabal, minesveiper & Excel dette :wee:

Veldig offtopic, men jeg kan ikke dy meg.

Har du hørt om bokstaven: Ø? Du har nok spilt for mye CS nå. :p

Btw, hvem har funnet på at Q liksom skal ligne på Ø? For i svarte#¤&¤# den gjør jo ikke det i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Grattis Qyvind  :thumbup:

Knall oppsett dette, heldig som har fAtt utnyttet hjemme-PC ordningen som den skal  :mrgreen:

Btw, hvem har funnet på at Q liksom skal ligne på Ø? For i svarte#¤&¤# den gjør jo ikke det i det hele tatt!

Det er da intet å klikke for det vel? :p

Men er enig, alle tror det er Ø og bruker det i CS, ser det hele tiden :p

Lenke til kommentar
Grattis Qyvind  :thumbup:

Knall oppsett dette, heldig som har fAtt utnyttet hjemme-PC ordningen som den skal  :mrgreen:

Du kan ikke f.eks. tenke deg at jeg er i et land uten Ø på tastaturet? Kom hjem fra Kroatia idag. Neste gang kan du tenke litt lengre enn CS ahpadt.

Endret av pain
Lenke til kommentar

Skjønner ikkenår du først tok det så langt ut, at du ikke like godt kjøpte 1gb ram til, kommer jo i 2gb pakker :wee:

siklet på de selv :dribble:

Ellers helt enig med valg av minne og skjermkort...

Sinnsykt med 40% rabatt, så på oversikten din... du betaler jo bare 9,5k per skjerm... hadde slått til jeg også :)

Grattis med ny pc!

Lenke til kommentar
Skjønner ikkenår du først tok det så langt ut, at du ikke like godt kjøpte 1gb ram til, kommer jo i 2gb pakker :wee:

siklet på de selv :dribble:

Ellers helt enig med valg av minne og skjermkort...

Sinnsykt med 40% rabatt, så på oversikten din... du betaler jo bare 9,5k per skjerm... hadde slått til jeg også :)

Grattis med ny pc!

Prestasjons- og ytelsesmessig, så er jo ikke rammen du linker til like rå som den Øyvind allerede har valgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...