Vims Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 KRISE!!!!!!!!!!!! CPU bruken er 100% etter reinstallasjon! Er CPUen gone?!? Fare for at jeg tapte veddemålet Kan virke som det er hardware du har problemer med. Det er Explorer som tar all prosess når den går igjennom en korrupt avi fil. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Tjohei!!! Koblet fra alle ledninger... tok den i fanget og klapet den forsiktig før jeg fjernet batteriet.... kikket inn... monterte dritten sammen igjen... og VIPS! ALT OK! Hvem f..n så at data er logisk!? Endret 18. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Vims Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Tjohei!!! Koblet fra alle ledninger... tok den i fanget og klapet den forsiktig før jeg fjernet batteriet.... kikket inn... monterte dritten sammen igjen... og VIPS! ALT OK! Hvem f..n så at data er logisk!? Bra det gikk i orden for deg. Siden du tok ut batteriet en stund lurer jeg på om kan ha noe med bios'n din. Da trenger du kyndig hjelp,ikke fra en halvgrønning som meg Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 I de tilfellene jeg har sett denne er det drivere som er problemet. Spesielt en del nettdrivere som er innebygget i XP har jeg sett dette på. Hva slags nettkort er det på lappisen din? -KJ Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Dette høres ut som samme problem som jeg... 100% Hele tiden... (Pentium 2,64 Ghz) Hva prosessor har du? Jeg skal kjøpe ein ny harddisk og instalere windows på nytt... Noen som hvet om ein billig 80GB Harddisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå