Gå til innhold

Nec 2510A brennings problemer.


Anbefalte innlegg

jeg sitter her med en Nec 2510A brenner.. har endelig fått fingeren ut og kjøpt meg en dvd-brenner. men det har dukket opp endel problemer og håper folk her kan svare meg på de..

 

 

1. når jeg brenner med nero. som jeg har gjort nå 3 ganger. så låser alltid nero seg og jeg får en feil brenning. den bare stopper opp.. uten noe grunn. hvorfor skjer dette ?

 

 

2. Jeg bruker også CopyToDVD som har funket supert til nå. har ikke hatt noe problemer med det untatt at når jeg skal brenne ut 4.42GB med data på en 4.7GB Verbatim dvd disk, så får jeg feilmelding om at det ikke er plass.. hvorfor ?

 

3. har noen et annet brenne prog å anbefale som er tilnærmet lik Nero med tanke på funksjoner. ?

 

 

 

på forhånd, takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Prøvd nyeste Nero 6.3.1.17?

 

2: Plass på en DVD plate er 4.38Gb (hvis man regner 1Kb = 1024b) (Regner man at 1Kb = 1000b slik som produsentene av platene gjør er plassen 4.7Gb som er oppgitt på platen).

 

3: Hm, bruker bare Nero og DVDDecrypter til å brenne med selv så det får andre svare på :p

Lenke til kommentar
2. Jeg bruker også CopyToDVD som har funket supert til nå. har ikke hatt noe problemer med det untatt at når jeg skal brenne ut 4.42GB med data på en 4.7GB Verbatim dvd disk, så får jeg feilmelding om at det ikke er plass.. hvorfor ?

 

 

Ikke _dårlige_ disse platene der.

Etter min mening , blant de beste på markedet.

Samme er det med CD-R plater og , verbatim er best ;)

Lenke til kommentar

Brenner du dvd plater fra .img filer vil jeg anbefale dvd decrypter på det sterkeste. utrolig bra program. mode -> iso -> write og velg .img fila og brenn i vei.. supert program også til å kopiere inn dvd'ene dine på pc'n.. var det bra nokk skrevet ? prøvte og unngå oppfordring til warez :whistle:

Lenke til kommentar

Prøv som Freak'n sa siste nero. Jeg hadde problemet at hver gang buffer underrrun beskyttelsen ble aktivert så frøs nero seg. Søkte i diverse forum, og fant til slutt ut at alle nero versjoner i 6 serien opp til .13 hadde en form for "konflikt" med nec 2510. Installerte .17 og etter det har brenneren oppført seg eksemplarisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...