Foxy Ferret Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har AMD Atlhon 3200+ (Barton 2,2 GHZ), Saphire ATI Radeon 9800 PRO (128 mb), 1 GB ram, Creative Sound Blaster Audigy 2 (Internt og eksternt) lydkort, ny DVD og ny CD brenner, 4 hardisker (40, 120, 160 og 200 GB (2 i et PCI Raid Kort, High Point)), og kjører dette i et Chieftec midium tower med orginal 360W PSU. Jeg satt hos en nabo på "LAN" me denne splitter nye pc'en som jeg har bygget selv. Hver gang en skulle legge over fra meg, restarten den bare , så jeg ble helt sjokkert! vi prøvde igjen og igjen. Men den bare restartet. Så oppsto det et annet problem, jeg skulle formatere 160 gb disken, inni windows. men det ble bare avbrutt. Jeg prøvde dette 5 ganger på rad. Til slutt så snakket jeg med en på msn og han hadde en teori om at PSUen min var forliten Så lurte jeg bare på om dette er en god nokk PSU for mitt bruk ? Link: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=782 Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) burde holde den, har en tt 400W liggende, den holdt LANGT til 10 vifter, 3000+, 9800pro, to 160gb en s-ata, cd og dvd rom samt litt småting.. Når bruker jeg aspire 500w, mest pga utsene:P Endret 18. juli 2004 av StepOw Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Den skulle nok holde i lange baner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå