notarget Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 God Kveld. Jeg kom over dette bildet på nettet. Som du ser så er det en hvit sport bil som står der. Har sett alle HL2 filmene og kan ikke si at jeg har sett den bilen. Ser ut som at bildet er ifra et blad ellerno... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Tror ikke den bilen er i filmen, der "soldatene" dine gjemmer seg bak det røde bilvraket foran den hvite bilen. Sikkert manipulert. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Lignet mistenkelig mye på denne bilen: ' Har hatt bildet på PC-en gankse lenge, så jeg kom til å tenke på dette bildet^^ Lenke til kommentar
stengah Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sikkert derfor bildet er i så dårlig kvalitet, slik at det skal være vanskelig å se at det er falskt. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Ja, var veldig lik. Men da er det ihvertfall en bra photoshop jobb. Fin skygge på bilen også. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 det finnes nå en hlrally mod.... screenshot Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 det finnes nå en hlrally mod.... screenshot kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå