Döden Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Tror nok jeg Skal ha meg et Sapphire x800 pro kort. Litt avhengig av blant annet lydnivået og ytelse. Noen som har noen erfaringer med lyden og kortet generelt? Eventuell liste eller sted jeg kan finne ut db-nivået ville eventuelt også vært fint. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Altså, jeg har sett og prøvd det, og det kortet er ikke annet enn knall. Lydnivået er ikke hørbart, helt sant! Ytelsen er vel veldig bra.. mellom 9 og 10000 uklokket i 3D mark om det er viktig. Eneste med kortet, er at det bråker for å få igang vifta i oppstarten. Ellers lydløst! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Off-Topic: Beistet, jeg sjekka profilen din, der det står at du har en AMD 64 3000+ @ 2850MHz. Hvordan i all verden klarer du å kjøre den så høyt? Om det ikke er en liten skrivefeil? Og angående kortet, er det jo et av de best-ytende spillkortene som er på markedet i dag. Unntatt XT og Ultra-versjonen av x800 og 6800-serien da. jeg vil gjette at vifta kanskje justerer seg litt etter belastningen på kortet (stemmer dette), og hvis du da spiller, vil nok spillet uansett overdøve kortet. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Off-Topic:Beistet, jeg sjekka profilen din, der det står at du har en AMD 64 3000+ @ 2850MHz. Hvordan i all verden klarer du å kjøre den så høyt? Om det ikke er en liten skrivefeil? Og angående kortet, er det jo et av de best-ytende spillkortene som er på markedet i dag. Unntatt XT og Ultra-versjonen av x800 og 6800-serien da. jeg vil gjette at vifta kanskje justerer seg litt etter belastningen på kortet (stemmer dette), og hvis du da spiller, vil nok spillet uansett overdøve kortet. Typo en sen natt ville jeg tro. Tusen takk for svar. Da går jeg for det kortet tror jeg. Andre erfaringer? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 kjøp Med VIVO til X800pro så du kan flashe det om til et XT kort Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) kjøp Med VIVO til X800pro så du kan flashe det om til et XT kort Det jeg også tenkte men kanke det. Skal bestille fra Multicom.no, som ikke har VIVO-kortet. Grunnen er at jeg skal bruke "tilgodelappen" min der. (Gamle kortet klikka og jeg får "tilgodelapp"... blabla. helliuhell ) Endret 18. juli 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Altså, jeg har sett og prøvd det, og det kortet er ikke annet enn knall.Lydnivået er ikke hørbart, helt sant! Ytelsen er vel veldig bra.. mellom 9 og 10000 uklokket i 3D mark om det er viktig. Eneste med kortet, er at det bråker for å få igang vifta i oppstarten. Ellers lydløst! Det var vel ikke tilfeldigvis mitt kort du hadde sett og prøvd? Trådstarter: Når du trykker på på-knappen, så hører du vifta bråke i ca 4 sek for å "booste" den opp til ønsket rpm, deretter blir vifta lydløs, og når jeg sier lydløs, mener jeg ikke en lyd Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Trådstarter: Når du trykker på på-knappen, så hører du vifta bråke i ca 4 sek for å "booste" den opp til ønsket rpm, deretter blir vifta lydløs, og når jeg sier lydløs, mener jeg ikke en lyd Som musikk for mine ører. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Trådstarter: Når du trykker på på-knappen, så hører du vifta bråke i ca 4 sek for å "booste" den opp til ønsket rpm, deretter blir vifta lydløs, og når jeg sier lydløs, mener jeg ikke en lyd Som musikk for mine ører. Hehe, samme her. Har et 6800GT nå fra POV, bråker ikke så mye det heller, men man hører det jo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå