Gå til innhold

Hva feiler Internet Explorer`n?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg vil gi IE 100% av skylden for å ikke laste alt som skal være på siden, ofte bare rotete måte siden er lagd på som kan få IE til å gjøre sånne glipper...trykk på refresh ettpar ganger så bør det komme opp

Lenke til kommentar

Grunnen til at det blir slik er at Internet Explorer ikke fikk opprettet kontakt med sidene som skulle inn, eller så er det noe galt med selve siden du er inne på.

Men du skal ikke se bort i fra at det er spyware som er grunnen og. Internet Explorer er jo tett som en sil. Last ned Adaware/Spybot og ta et søk.

Lenke til kommentar
Det finnes ikke mere tåpelige svar enn at man må bytte nettleser når enn har problemer :p

Bytter du bil når det oppstår problemer :whistle:

Å, det forekommer meg at du muligens der ga et eksempel på at det finnes mer tåpelige svar... Å bytte nettleser er en måte å komme seg bort fra problemet på, så hva er det som gjør det til et ugyldig svar? Og for å ta det ufattelig elendige bileksemplet ditt: ja, mange vil selvsagt bytte bil når det oppstår problemer. Man behøver ikke være den skarpeste kniven i skuffen for å tenke fram en lang rekke potensielle grunner til at det skal skje... For å dra sammenligningen med IE: Dersom du har en eldgammel hullete rustholk av en bil og plutselig kan få en skinnende flott ny, så tror jeg ikke du hadde nølt lenge med å bytte. Tror til og med ikke du hadde ventet til du fikk problemer engang... ;)

Lenke til kommentar
Det finnes ikke mere tåpelige svar enn at man må bytte nettleser når enn har problemer :p

Å, det forekommer meg at du muligens der ga et eksempel på at det finnes mer tåpelige svar... Å bytte nettleser er en måte å komme seg bort fra problemet på, så hva er det som gjør det til et ugyldig svar? Og for å ta det ufattelig elendige bileksemplet ditt: ja, mange vil selvsagt bytte bil når det oppstår problemer. Man behøver ikke være den skarpeste kniven i skuffen for å tenke fram en lang rekke potensielle grunner til at det skal skje... For å dra sammenligningen med IE: Dersom du har en eldgammel hullete rustholk av en bil og plutselig kan få en skinnende flott ny, så tror jeg ikke du hadde nølt lenge med å bytte. Tror til og med ikke du hadde ventet til du fikk problemer engang... ;)

Det kan jo hende at det er noen som liker IE og dermed gjerne vil rette opp feil .

Det samme er det vel også med biler.

Lenke til kommentar

Det kan jo hende at det er noen som liker IE og dermed gjerne vil rette opp feil .

Det samme er det vel også med biler.

Ingenting slår en gammel mustang v8! Uansett hva disse Supra'ene maser om. "ooh, se jeg har DVD i hanskerommet". So?

Lenke til kommentar

Opera vs. IE-tråder finner man flere andre steder for tiden. STFU!

Det skal ikke mye til å se at det er reklameområdene på siden som ikke vises. Har trådstarter ettellerannet program som blokkerer reklame?

EDIT: Btw goggen, bilder i signaturen er ikke lov..

EDIT2: Der var det vekke ja :tease:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Hva skal man med SmileyCentral..... Er kun full av spyware og annen møkk...., så til saken. Opera er klart bedre enn IE. Etter utallige awards som verdens beste nettleser skal det mye til for å ikke bli overbevist etter min mening... selv om det kan være rart i begynnelsen....

Lenke til kommentar
Kvifor bruke IE når du har Opera? :hmm:

det e ikkje mye man kan laste ned i opera :( . Såm eksempel Smiley Central.

Eg har prøvd det. men opera e ganske enkel og bruke. syns den er best :thumbup:

Eh..du veit av smileycentral slakker ned pcen din grasalt, gir deg popups samt sender rapporter om hvor og hva du surfer på til mindre legitime nettsider?

Lenke til kommentar
Hva skal man med SmileyCentral..... Er kun full av spyware og annen møkk...., så til saken. Opera er klart bedre enn IE. Etter utallige awards som verdens beste nettleser skal det mye til for å ikke bli overbevist etter min mening... selv om det kan være rart i begynnelsen....

Ja eg veit jo det. men det va bære et eksempel.(IE :thumbdown: )

Lenke til kommentar

Ja eg veit jo det. men det va bære et eksempel.(IE :thumbdown: )

håper ingen ble sur!

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem som trådstarter men det gjelder både IE og Firefox. Jeg har installert flash og flash plugins og java. På IE vises akkurat samme feilmelding mens i Firefox skifter bare vinduet farge til den samme som bakgrunnen på siden etter en stund.

Jeg har ikke antispyware men PCen er bare 3 dager gammel. Jeg formaterte nylig broren min sin PC og han hadde også samme problem både før og etter formateringen!

Lenke til kommentar
Hva f**n er dette?

Jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne djevelskapen!! :no:

Kan noen hjelpe meg? Takk på forhand!!

MVH. Bill Gates

hva%20er%20dette....JPG

Dette er jo bare bra!

hos meg ser det alltid slikt ut fordi jeg har disablet Java i Opera for å slippe å se reklamer netopp som dette.

Bruker jeg ie så er det Norton som sørger for å fjernet slike reklame bannere.

Best regards :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...